crisiboy Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 weet iemand toevallig of er een veerboot vaart ik heb wel het vertrek punt gevonden maar geen veerboot of komt die pas als ik het spel uitgespeeld heb en waar vaart die dan heen ojaa het vertrek punt dat ik gevonden heb is in alderney Reageren
Little Jacob Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Volgens mij zit er geen veerboot in het spel. Reageren
ps34live Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 weet iemand toevallig of er een veerboot vaart ik heb wel het vertrek punt gevonden maar geen veerboot of komt die pas als ik het spel uitgespeeld heb en waar vaart die dan heen ojaa het vertrek punt dat ik gevonden heb is in alderney ik denk het niet wand in het spel word dacht ik verteld dat de veerdienst buiten dienst is vanwege de naast gelegen tunnel Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 ik zag wel een boot op het water liggen uit trailer 3 daar kan je ook op was een filmpje op youtube volgens mij. Reageren
crisiboy Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 dat is fucking genaaid want in trailer 3 zie je de ferry terminal met daarnaast een veerboot Reageren
2fast{0} Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Op de trailer is inderdaad een veerboot te zien, maar je kunt hem niet gebruiken. Reageren
ps34live Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 ik zag wel een boot op het water liggen uit trailer 3 daar kan je ook op was een filmpje op youtube volgens mij. deze boot die jij bedoeld is een tug een sleepboot dus met deze boot kan je varen Reageren
Timothy. Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Kan best zijn dat er een 'veerboot' vaart, maar daar kan je geen gebruik van maken als dienst denk ik. Reageren
Biocount Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 De veerboot is inderdaad tezien in een trailer. Maar zit niet in het spel, vaart en ligt dus nergens. Er zijn wel meerdere dingen uit het spel gehaald zoals die buslijn ook. (je zou met de bus mee kunnen en op borden zien hoelaat de volgende bus zou komen) Reageren
js007 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik heb een paar halfgezonken boten zien liggen in het water, mischien zijn dat ze . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.