brbakker Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik had gehoord dat je met je mobiel screenshots kon maken maar ik heb geen idee hoe. Kan iemand me helpen. Reageren
Swiggers Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Later in het spel krijg je bij de missie Photo Shoot( Van Playboy X) een mobieltje met een camera er in. Hiermee kun je dus foto's maken. Of de foto's die je met je mobiel hebt gemaakt opgeslagen worden in de PS3 zelf weet ik niet. Zelf kun je dus geen screenshots maken. Ik maak gewoon een foto met mijn eigen fototoestel. Ik houd mijn Fototoestel voor het beeldscherm en maak een foto, zo krijg je ook prima beeld, en heb je dus je eigen 'Screenshot' gemaakt. Leden, verbeter me als ik het fout heb... Succes Swiggers Bewerkt: 10 mei 2008 door swiggers Reageren
WWW.outer Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Later in het spel krijg je bij de missie Photo Shoot( Van Playboy X) een mobieltje met een camera er in. Hiermee kun je dus foto's maken. Of de foto's die je met je mobiel hebt gemaakt opgeslagen worden in de PS3 zelf weet ik niet. Zelf kun je dus geen screenshots maken. Ik maak gewoon een foto met mijn eigen fototoestel. Ik houd mijn Fototoestel voor het beeldscherm en maak een foto, zo krijg je ook prima beeld, en heb je dus je eigen 'Screenshot' gemaakt. Leden, verbeter me als ik het fout heb... Succes Swiggers de foto's die je met je mobiel IN-game maakt worden niet opgeslagen. je kan idd met je eigen mobiel of digitale camera een foto maken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.