samin00 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) hee iedereen bij de ene missie dat je gebeld word door mallorie dat roman gekidnapt is moet je hem bevrijden (makkie) maar dan als je hem hebt thuis gebracht zegt die zo van laat die russen met rust (dat zegt roman tegen niko) maar dan zegt niko zo van: give me (en dan 2 namen ff vergeten ) i need to know what happend give me that. maarre wie zijn die 2 dan? PS:volgens mij heette 1tje ervan drako ofso EDIT:hij zei deze 2 namen florian and drako Bewerkt: 10 mei 2008 door samin00 Reageren
Dieko Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik heb gister die missie gedaan maar ik had niet gehoord welke twee namen hij zei Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Kun je ff zeggen welke missie dat is. Is het die ene dat het huis en taxigebouw in de fik worden gestoken en dat je dan vlucht naar Bohan?? Zoja, gebruik dan een spoiler ervoor.[/font] Volgens mij zijn het Dimitri en Mr. Bulgarian ofzo.[/font] Kijken is voor eigen risico. Maar waarom wil je dat eigenlijk weten. Je ontmoet ze toch en dan komen ze in je telefoonlijst. Bewerkt: 10 mei 2008 door GTAGijsso Reageren
Jack-IV Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Florian en Drako zijn 2 van de 15 militairen die in je groep zaten terug in Servië, een van deze 2 heeft je verraden en jij bent naar die 2 op zoek. Reageren
IronBullet Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Hij gaat op het laatst tog dood Reageren
Biocount Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Hij gaat op het laatst tog dood Ligt aan je eigen hoor of ie dood gaat of niet. Als je hebberig bent dan kies je voor het geld en dan gaat ie idd dood. Ben je verstandig en heb je de verhaal lijn goed gevolgt dan kill je zowiezo wel die dimitri[/font] Bewerkt: 10 mei 2008 door Biocount Reageren
Iscariah Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Florian == Bernie (de flikker waar je later een sportcar van krijgt), Darko (geen drako) weet ik nog niet.[/font] Reageren
samin00 Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Florian en Drako zijn 2 van de 15 militairen die in je groep zaten terug in Servië, een van deze 2 heeft je verraden en jij bent naar die 2 op zoek. maar hoe weet jij hun namen dan? want waar ik ben heb ik nog geen 1 keer die namen gehoord :S Reageren
Biocount Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Florian en Drako zijn 2 van de 15 militairen die in je groep zaten terug in Servië, een van deze 2 heeft je verraden en jij bent naar die 2 op zoek. maar hoe weet jij hun namen dan? want waar ik ben heb ik nog geen 1 keer die namen gehoord :S Die namen krijgje ook nog.. die kerel kijkt nu tever vooruit Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik heb idd na die missie ook geen namen gehoord. Reageren
GTAmitch Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) pfff.. all i can say.. play the f*cking game.. niet gelijk na 1 ding waar je niet uit komt ofzo gaan vragen.. speel lekker door dan kom je overal achter en dan is het ook nog is 10x zo leuk ipv. dat iemand het hier nu ff voor zegt. Bewerkt: 10 mei 2008 door GTAmitch Reageren
Hayte Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 en als je naar alles goed geluisterd had was je er zelf wel achter gekomen... Reageren
Dastard Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Florian en Drako zijn 2 van de 15 militairen die in je groep zaten terug in Servië, een van deze 2 heeft je verraden en jij bent naar die 2 op zoek. maar hoe weet jij hun namen dan? want waar ik ben heb ik nog geen 1 keer die namen gehoord :S Mocht je na de missie waar Niko Vlad vermoord[/font] (Ivan the not so terrible) de cutscene laten spelen, kon je hem z'n verhaal over z'n missie toen Niko nog in't leger zat. Reageren
Hayte Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Florian en Drako zijn 2 van de 15 militairen die in je groep zaten terug in Servië, een van deze 2 heeft je verraden en jij bent naar die 2 op zoek. maar hoe weet jij hun namen dan? want waar ik ben heb ik nog geen 1 keer die namen gehoord :S Mocht je na de missie waar Niko Vlad vermoord[/font] (Ivan the not so terrible) de cutscene laten spelen, kon je hem z'n verhaal over z'n missie toen Niko nog in't leger zat. de missie heet Uncle Vlad, niet Ivan The Not So Terrible en anders had je ook op wikigta kunnen kijken, daar staat het ook ongeveer Reageren
samin00 Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Florian en Drako zijn 2 van de 15 militairen die in je groep zaten terug in Servië, een van deze 2 heeft je verraden en jij bent naar die 2 op zoek. maar hoe weet jij hun namen dan? want waar ik ben heb ik nog geen 1 keer die namen gehoord :S Mocht je na de missie waar Niko Vlad vermoord[/font] (Ivan the not so terrible) de cutscene laten spelen, kon je hem z'n verhaal over z'n missie toen Niko nog in't leger zat. de missie heet Uncle Vlad, niet Ivan The Not So Terrible en anders had je ook op wikigta kunnen kijken, daar staat het ook ongeveer ik weet ook wel wat er is gebeurd met die 15 millitarien enzo maar hij noemde geen 1 naam daarom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.