-GoldWing- Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Hey, ik had de vraag of je computr programma's deinstaleert die je er nu op hebt staan als je systeemherstel doet. Greetzzz GoldWing- Reageren
Thundercover Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Bij Systeemherstel wordt er alleen naar dingen gekeken die betrekking hebben op je besturingssysteem, dus patches, updates en instellingen. Als je bij Systeemherstel een herstelpunt selecteert, worden alle instellingen en updates naar dat punt terug gezet, dus hoe je het toen had. Het is geen backup van de hele computer, dus verwijderde bestanden krijg je niet terug. In principe tast Systeemherstel ook je gewone bestanden niet aan, al is het wel aan te raden een backup te maken. Programma's blijven er dus gewoon op staan, maar voor de zekerheid kan je altijd een backup maken van je savegames en/of instellingen. Succes! Reageren
AwiVC Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Bij Systeemherstel wordt er alleen naar dingen gekeken die betrekking hebben op je besturingssysteem, dus patches, updates en instellingen. Als je bij Systeemherstel een herstelpunt selecteert, worden alle instellingen en updates naar dat punt terug gezet, dus hoe je het toen had. Het is geen backup van de hele computer, dus verwijderde bestanden krijg je niet terug. In principe tast Systeemherstel ook je gewone bestanden niet aan, al is het wel aan te raden een backup te maken. Programma's blijven er dus gewoon op staan, maar voor de zekerheid kan je altijd een backup maken van je savegames en/of instellingen. Succes! ^ Ik heb vorige week een systeemherstel gedaan en het viel me op dat m'n Documents And Settings helemaal leeggemaakt was achteraf. Al m'n andere mappen met spellen en bestanden waren er nog, alleen Documents And Settings was helemaal leeg (dus inclusief Mijn afbeeldingen, Mijn documenten etc.) Kan ik dat voorkomen door instellingen aan systeemherstel te veranderen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.