Grandu Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Is dat echt mogelijk in Los Santos? Nooit gezien! Reageren
Addicted2 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik WEET dat het een mod is, want je kan niet in LS airport, je kan alleen naar van die ticketautomaten om tickets te kopen... Reageren
Bling Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Deze plekken zitten wel in het spel zelf, maar zijn normaal gesproken zonder modificaties niet of moeilijk te bereiken. Ze zijn namelijk uitsluitend voor cutscenes in het spel gebruikt. Het kan ook zijn dat de maker de beelden van de verschillende interiors aan elkaar geplakt heeft, zodat het lijkt alsof hij van het ene interieur zo naar het andere kan lopen. Toch zie je in het eerste interior mensen rondlopen, die daar normaal gesproken niet horen te zijn. Er zijn dus sowieso mods gebruikt. Reageren
Dastard Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Deze plekken zitten wel in het spel zelf, maar zijn normaal gesproken zonder modificaties niet of moeilijk te bereiken. Ze zijn namelijk uitsluitend voor cutscenes in het spel gebruikt. Het kan ook zijn dat de maker de beelden van de verschillende interiors aan elkaar geplakt heeft, zodat het lijkt alsof hij van het ene interieur zo naar het andere kan lopen.Toch zie je in het eerste interior mensen rondlopen, die daar normaal gesproken niet horen te zijn. Er zijn dus sowieso mods gebruikt. Volgens mij stonden die mensen stil, maar dit is inderdaad een mod. Reageren
tjoef Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Het kan ook zijn dat de maker de beelden van de verschillende interiors aan elkaar geplakt heeft, zodat het lijkt alsof hij van het ene interieur zo naar het andere kan lopen. Dat lijkt me het meest logische, want je ziet ook de interiors van Saint Marks Bistro en die van de Shamal. En beelden van de cutscenes aan elkaar plakken, lijkt me moeilijk. Dan zal je er toch zeker niet kunnen in wandelen Jammer genoeg heb ik hier niet zoveel verstand van :| Ik vind het i.i.g. wel mooi gemaakt! Dat moet toch echt LANG geduurd hebben :s Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Het is overduidelijk een mod. Niet alleen omdat er mensen rondlopen, maar ook omdat alles solid is. Normaal gesproken zijn alleen de muren en de vloer solid. Reageren
Donwell Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Ik heb die mod zelf ook wel eens gehad, je kunt de meeste interieuren betreden. Ik heb hem even opgezocht voor het geval dat jij deze mod ook wilt. De interieuren zijn inderdaad achter elkaar geplakt (LS Airport - Shamal) en voor de rest met enex'en (gele \/). Je hoeft er volgens mij geen nieuw spel voor te starten, maar het staat allemaal in de ReadMe beschreven. Edit@hieronder: Bedankt dat je me eraan herinnert, mod vergeten: >Klik< Bewerkt: 12 mei 2008 door Donwell Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik heb die mod zelf ook wel eens gehad, je kunt de meeste interieuren betreden. Ik heb hem even opgezocht voor het geval dat jij deze mod ook wilt. De interieuren zijn inderdaad achter elkaar geplakt (LS Airport - Shamal) en voor de rest met enex'en (gele \/). Je hoeft er volgens mij geen nieuw spel voor te starten, maar het staat allemaal in de ReadMe beschreven. Hoe heet die mod en waar heb je hem gedownload? Ik wil die namenlijk ook wel! Reageren
Big Playahh Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 ik denk dat het een mod is. jep een mod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.