Tim14 Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 als sonny forrelie in het begin van het spel aan het praten is in dat kamertje lijkt het net dat 8 ball bij de deur staat in een blauw pak.. mischien is dit 8-ball wel wat denken jullie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 Nee nooit. En 8-ball in een blauw pak? Hij draag bijna altijd rood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 7 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 hij is in een blauw pak en lijkt heel erg op 8-ball maar hij kijkt wel een beetje naar beneden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 Ja maar het is hem echt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 20 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2004 Nee, hij hangt aan een haak. Met zijn borst. Ocharme :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 20 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2004 dus jij denk dat ze 8 ball daar hebben opgehangen ik denk juist dat ie daar bewaker is ofzoiets.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 21 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2004 Ik zei niet dat het 8-ball was die daar hing. Ik weet niet eens wie 8-ball is. Ik denk een GTA III figuur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2004 Nee, dat is niet 8-balls in de intro, da's een koudgemaakte gangster 8-balls is overigens wel te vinden in GTA VC. Ergens aan de rand van de haven is een groot open terrein te vinden (de plaats waar je aangevallen wordt door al die taxi's in de missie Cabmageddon). Helemaal achterin staat een rijtje garages, waarvan er één open is. Boven de garage hangt een grote 8-ball. Als je een auto in de garage rijdt wordt hij uitgerust met een vehicle bomb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2004 Hahaha. Inderdaad. Maar 8-Ball is ook een persoon uit GTAIII. Ik weet niet of je dat weet. Of zit je me voor de domme te houden. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 1 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2004 ow ja ik zie het hij hangt aan een soort haak ja maar ik vind die gast die haar hangt wel een beetje op 8-ball lijken hoor maar alle negers lijken een beetje op elkaar (niet lullig bedoelt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 2 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2004 Dat van die 8-balls bomauto's wist ik al. Maar ik weet niets van gta 3. Trouwens 8-ball de gta3 figuur is zonder s :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 3 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2004 Trouwens 8-ball de gta3 figuur is zonder s :unsure: Je hebt gelijk... Er schijnt ook nog ergens een afbeelding van 8-Ball zelf te staan in Vice City... *zoekt naarstig* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2004 Jep. Vlak bij Pole Position zit zo'n winkeltje... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 Ja, klopt, dat stond ook in het andere forum. Grappig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.