kavkazboy Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 wil me iemand helpen met mods per stap uitleggen hoe ik mods kan downloaden en instaleren van voertuigen Reageren
Donwell Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Over het installeren van wagens en andere modellen kun je gewoon in dit topic kijken, daar staat het allemaal in. Downloaden gaat ook simpel, klik op een site op 'Download', wacht even en pak het vervolgens uit met WinRAR. Deze bestanden vervang je vervolgens. Mochten er nog dingen onduidelijk zijn, verwijs ik je door naar de Modding Fora; hier zul je vaak een uitgebreider antwoord krijgen. Zie daarnaast ook nog eens dit topic. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Dat je niet precies weet hoe je mods in je spel krijgt is niet zo erg kavkazboy, dat snap ik zelf ook niet helemaal, maar probeer wel even te kijken waar je je berichten neerzet. Heb je een vraag over mods dan moeten ze in de modding-sectie, heb je een klacht over de crew dan mag ie naar feedback en heb je een vraag over de voertuigen in GTA IV dan moet het topic naar GTA IV toe. Ik noem maar even wat. Ieder onderwerp heeft zo zijn eigen plekje en je krijgt ook veel sneller antwoord als je je vragen in het juiste forumdeel stelt Topic verhuisd naar modding..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.