Jump to content

Missie Packie


Platypus

Recommended Posts

Heb je ook een nette broek erbij gekocht? Misschien helpt dat...

Die heb ik al gekocht. :Y Maar het wilt niet lukken.

als ik zover ben en ik het gehaald heb help ik je wel nu heb ik geeeeen idee :) ben nu 29%

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een missie van Packie doen, maar telkens al ik er langs ga, komt er: 'You need a suit with a tie and smart shoes' (Ik heb al een kostuum met das).

Mijn vraag: Wat zijn smartshoes?/Welke schoenen moet ik aandoen om te missie te kunnen spelen?

Dat zijn schoenen van de Perseus met een beetje vierkantachtige voorkant. Ze zijn te krijgen in het zwart, bruin en zwart met witte bovenkant. Zoek maar.

Welke kleur moet ik nemen?

Ja, dat zijn Loafers, het is het best als je een Grijs/Zwart pak met bijvoorbeeld een Rode of Roze stropdas koopt en Black Loafers, die staan het mooist en dan hoef je geen andere kleren meer te kopen bij Perseus (waar toch alles peperduur is :7 )

Je gaat zeker die missie doen van Francis McReary?

Final Interview: Part ll?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een missie van Packie doen, maar telkens al ik er langs ga, komt er: 'You need a suit with a tie and smart shoes' (Ik heb al een kostuum met das).

Mijn vraag: Wat zijn smartshoes?/Welke schoenen moet ik aandoen om te missie te kunnen spelen?

Dat zijn schoenen van de Perseus met een beetje vierkantachtige voorkant. Ze zijn te krijgen in het zwart, bruin en zwart met witte bovenkant. Zoek maar.

Welke kleur moet ik nemen?

Ja, dat zijn Loafers, het is het best als je een Grijs/Zwart pak met bijvoorbeeld een Rode of Roze stropdas koopt en Black Loafers, die staan het mooist en dan hoef je geen andere kleren meer te kopen bij Perseus (waar toch alles peperduur is :7 )

Je gaat zeker die missie doen van Francis McReary?

Final Interview: Part ll?

Nee, een missie van Packie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een missie van Packie doen, maar telkens al ik er langs ga, komt er: 'You need a suit with a tie and smart shoes' (Ik heb al een kostuum met das).

Mijn vraag: Wat zijn smartshoes?/Welke schoenen moet ik aandoen om te missie te kunnen spelen?

Dat zijn schoenen van de Perseus met een beetje vierkantachtige voorkant. Ze zijn te krijgen in het zwart, bruin en zwart met witte bovenkant. Zoek maar.

Welke kleur moet ik nemen?

Ja, dat zijn Loafers, het is het best als je een Grijs/Zwart pak met bijvoorbeeld een Rode of Roze stropdas koopt en Black Loafers, die staan het mooist en dan hoef je geen andere kleren meer te kopen bij Perseus (waar toch alles peperduur is :7 )

Je gaat zeker die missie doen van Francis McReary?

Final Interview: Part ll?

Nee, een missie van Packie.

ik heb die missie gisteren gedaan ik had een zwart pak met rode stropdas en een soort van witte schoenen ze leken een beetje op sneakers gekocht bij persues 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...