diamond Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik zou wat willen vragen. Wie heeft voor mij kaarten van de stad het gaat hier om de volgende zaken. autozaken internetcafe's politie burau's ziekenhuizen brandweercasene's Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Je kunt hier vindplaatsen vinden van allerlei dingen in GTA4. Als je daar eens rondkijkt, vind je alles wat je nodig hebt. Reageren
joppie Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 De autoshowrooms staan er niet bij,en volgens mij ben ik de enige die zo'n kaartje heb gamaakt voor de showrooms: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...234,132|419,241 Reageren
Biocount Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Zou bijna denken dat je het spel illegaal gedownload hebt. Je hebt tog een real life kaart bij je spel gekregen. (weet alleen niet of de garages erop staan) Maar voor de rest staat alles tog daar al op? Reageren
diamond Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Zou bijna denken dat je het spel illegaal gedownload hebt.Je hebt tog een real life kaart bij je spel gekregen. (weet alleen niet of de garages erop staan) Maar voor de rest staat alles tog daar al op? nee ik speel niet ilegaal ik koop alle playstation spellen orgineel:D Reageren
c-style Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 kan je de mappen van wikigta ook opslaan met de puntjes er op?als k hem opsla dan doet hij alleen de map c-style Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.