Niceguy36 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx Bewerkt: 30 oktober 2014 door Niceguy36 Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik zie de fout al. Bovenaan bij de 'defines' vind je de waarde 'admins_only'. Hierachter staat 'false', wat betekent dat het is uitgeschakeld. Zet er 'true' neer en het filterscript is alleen nog door RCON (dus niet voor een ander adminlevel-script!) administrators te gebruiken. Reageren
Erryn Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 vraagje heeft iemand ook de amx file voor mij voor de debug FS want als ik de debug.pwn will omzeten naar debug.amx crash mijn pawno Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Op het officiële forum van SA-mp kun je in dit topic de volgende link vinden: *klik*. Alsjeblieft en veel plezier met het filterscript. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.