bikkel Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik had een mercedes mod geinstalleerd en die vervangde uranus.txd en .dff maar hoe kan ik deze mod nou verwijderen en dan weer die uranus.txd en .dff terugkrijgen Want iedere keer dat ik me spel opstart valt hij uit zo gauw ik een save of new game open alvast bedankt Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Dat komt waarschijnlijk omdat je versie 2 hebt. Met die versie is het niet mogenlijk om te modden. (heel gezeik met coffemod, geen zin om uit te leggen) Je kan met een patch terug gaan naar versie 1, die je wel kan modden. Reageren
Donwell Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Dat komt waarschijnlijk omdat je versie 2 hebt. Met die versie is het niet mogenlijk om te modden. (heel gezeik met coffemod, geen zin om uit te leggen) Je kan met een patch terug gaan naar versie 1, die je wel kan modden. Met nieuw spel doet hij het ook niet, dus misschien heeft hij dit wel, maar dat is niet de voorlopige oorzaak. Ik heb het vermoeden dat je enkele regeltjes die in de ReadMe staan hebt vergeten te veranderen in bijvoorbeeld de 'handling.cfg'. Open de ReadMe eens en kijk eens of er dergelijke regeltjes in staan. Zo ja, gebruik deze om het origineel te vervangen. Je kunt in dit topic eens bij Stap 8 kijken wat ik bedoel. Mocht hij het hierna nog niet doen, kijk dan eens welke wagen is vervangen en vraag de bestanden opnieuw op, dat kan hier. Reageren
bikkel Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 ik heb nu over gezet via de patch naar gta versie 1.0 Maar als ik hem nou wil opstarten doet hij nog steeds hetzelfde als eerst maar tot de helft een save of new game laden Hoe kan ik het nou weer veranderen om die patch eraf te krijgen? En betekend dit dat ik dan geen mods in me spel kan zetten ? Reageren
Donwell Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Weet je zeker dat je de juiste versie hebt op het moment? Start San Andreas op en kijk eens in de hoek rechts onderin of daar iets staat. Zo ja, dan heb je verkeerd gepatched. Dit is de juiste patch. Doet hij het dan nog niet, dan zou ik alles nog eens één keer goed nalopen. Zie je de oplossing dan nog niet, kun je het beste herinstalleren. Nadeel is dat al je mods zijn verdwenen, en mogelijk kun je ook niet meer modden. Dat valt weer te verhelpen met de hierboven gegeven patch. Reageren
bikkel Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 oke, ik heb alles goed gepatcht ( er staat niks rechtsonder) maar er komt wel steeds te staan ''Er is een fout opgetreden in GtaSa.EXE'' daardoor doet hij het niet Reageren
Donwell Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Dan ligt het probleem ergens bij de mod zelf. Heb je alles goed geïnstalleerd? Heb je de ReadMe goed gelezen en alle stappen gevolgd? Loop alles nog eens na. Reageren
bikkel Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ja, dat heb ik allemaal goed gedaan Maar hij komt nog steeds niks verder als het laden van save of new game Reageren
bikkel Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Maar wat moet ik nu doen gewoon mijn spel opnieuw installeren of wat anders? Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Weet je nog wat je veranderd hebt? Als dat zo is hoef je niet opnieuw te installeren, dan kan je gewoon in dit topic die bestanden aanvragen. Iemand anders zal de originele bestanden geven, zodat jij ze weer in jouw GTA San Andreas kan zetten. Als je het niet helemaal meer weet of het probleem blijft zich voordoen, dan zou je nog eens het bestandje 'gta_sa.set' kunnen verwijderen. Dit bestand bevindt zich in de map 'GTA San Andreas User Files', die in 'Mijn Documenten' (in Vista kortweg 'Documenten') staat. 'gta_sa.set' bevat al je instellingen (Draw Distance, Volume et cetera). Als je het verwijdert, zullen je instellingen dus gereset zijn. Blijft het probleem zich hierna nog steeds voordoen, dan zul je je spel inderdaad moeten herinstalleren. Succes Reageren
bikkel Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Ik zal het spel wel opnieuw installeren, dat lijkt me het beste Maar dat zal nog even duren, de CD-driver is kapot, maakt de cd's stuk echt raar... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.