Jump to content

Ken elk voertuig ongeveer behalve de BOBBER!


GTAmitch

Recommended Posts

Als je online de mode dealbreaker doet dan rijden die kerels die de deal aan het sluiten zijn volgens mij ook op de motor die je bedoelt. Die staat dan geparkeerd vlak voor de deal. Maar ja dat is natuurlijk wel online...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die lijst van wikigta gecheckt van voertuigen.. Komt me allemaal wel beetje bekend voor behalve de BOBBER.

Er zijn wel meer voertuigen die ik nog niet ken maar deze valt op omdat hij onder 2-wielers valt. Een motor dus.

Aangezien ik al op elke motor heb gereden behalve deze wil ik graag weten waar je hem kan vinden.. of hoe die eruit ziet :D ....

Weet iemand hem te vinden of heeft iemand er al op gereden of zoiets..?

EDIT: heb het spel al uitgespeeld en de nodige uren aan gezeten, het is dus geen kwestie meer van rondrijden en zoeken ;)

waar je is kan kijken is op het 3e eiland wat je vrij heb gespeeld daar zit helemaal links boven bij de hamburger tent een zaak waar allemaal motoren in de showroom staan. dat is bij deze straat : Tenmile st :

Succes

Bij die motorzaak staan alleen NRG-900 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als je online de mode dealbreaker doet dan rijden die kerels die de deal aan het sluiten zijn volgens mij ook op de motor die je bedoelt. Die staat dan geparkeerd vlak voor de deal. Maar ja dat is natuurlijk wel online...

oke, ik ga het even proberen. Ik wil iig zien hoe die eruit ziet etc.. ^_^ maar het viel me gewoon op dat niemand in mijn friend list op xboxlive wist waar die motor was en hoe die eruit ziet..

hier is dat ook het geval dus.. apart geval wel.

Maar ik moet dus online en dan dealbreaker.. is het dan de 1e missie ofzo.. want ben nog niet online geweest met gta iv..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ie niet bestaat... Ij staat njiet On-line, en daar staan ze allemaal, dusja...

de freeway en hellfury staan ook niet online.. en ik kan zo nog 100 auto's opnoemen die je online niet zomaar kan selecteren; niet alle auto's staan online.. ze zijn er misschien wel.. maar je kan ze niet zo selecteren. dus jou hele beredenering klopt niet vriend :D

Bewerkt: door GTAmitch
Link to comment
Delen op andere websites

pff.. zit steeds meer te denken aan een fout van wikigta ofzo..

weet iemand de naam van een medewerker van wikigta dan PM ik hem ff..

tenzij iemand alsnog deze motor heeft gevonden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...