drOme Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Nadat ik aan het kloten was met de savegames en het kunnen spelen van beide savegameversies werkt mijn GTASA niet meer als ik dubbelklik doe op het icoontje van GTASA dan hoor ik mijn cpu even.. maar het spel start niet op.. nu weet ik niet of het komt door de script.. ik heb versie 1.00 hoop dat jullie me kunnen helpen.. Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Je kunt dus heel je spel niet meer opstarten? Kijk eens of je wel alle stappen hebt uitgevoerd, je moet sowieso V1.00 hebben, anders kun je dit niet doen. Het is misschien herhaling, maar je moet zeker weten dat je V1 hebt: Download eens de patch, zodat je zeker weet dat je kunt modden. Start hem op. Klik een paar keer op 'Next', totdat er om een locatie wordt gevraagd, die van de plaats waar GTA San Andreas hebt geïnstalleerd. Er zal al een locatie staan, dit is de locatie die standaard bij de installatie van GTA San Andreas wordt gebruikt. Heb je GTA San Andreas daar geïnstalleerd, dan kun je dit laten staan. Als dat niet zo is dan moet je via '...' de locatie opzoeken. Klik een paar keer op 'Next' als je klaar bent. De patch doet z'n werk, als hij klaar is moet je alleen nog even op 'Exit' drukken, zodat de patch wordt afgesloten. Als er nadat je de locatie hebt opgegeven, de melding 'Nothing to do, files are already updated' (of zoiets) verschijnt, kan je al modden. Als dat zo is raad ik je aan GTA San Andreas her te installeren. Savegame blijven behouden. Bewerkt: 10 mei 2008 door VWO-er Reageren
drOme Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Je kunt dus heel je spel niet meer opstarten? Kijk eens of je wel alle stappen hebt uitgevoerd, je moet sowieso V1.00 hebben, anders kun je dit niet doen.Het is misschien herhaling, maar je moet zeker weten dat je V1 hebt: Download eens de patch, zodat je zeker weet dat je kunt modden. Start hem op. Klik een paar keer op 'Next', totdat er om een locatie wordt gevraagd, die van de plaats waar GTA San Andreas hebt geïnstalleerd. Er zal al een locatie staan, dit is de locatie die standaard bij de installatie van GTA San Andreas wordt gebruikt. Heb je GTA San Andreas daar geïnstalleerd, dan kun je dit laten staan. Als dat niet zo is dan moet je via '...' de locatie opzoeken. Klik een paar keer op 'Next' als je klaar bent. De patch doet z'n werk, als hij klaar is moet je alleen nog even op 'Exit' drukken, zodat de patch wordt afgesloten. Als er nadat je de locatie hebt opgegeven, de melding 'Nothing to do, files are already updated' (of zoiets) verschijnt, kan je al modden. Als dat zo is raad ik je aan GTA San Andreas her te installeren. Savegame blijven behouden. Zo, ik heb juist ook even de cd opgehaald bij me neef.. ik probeer eerst de patch.. als het niet lukt kan ik hem opnieuw installeren.. ik laat je straks weten of het is gelukt met de patch.. maar iig alvast bedankt Reageren
drOme Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 de patch geprobeerd maar hij geeft en foutmelding.. en dat is : This programm cannot patch te installed version of San Andreas because of the following reason: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\gta_sa.exe: unknown version. maarja geen probleem ik ga nu het spel herinstalleren.. bedankt voor de moeite Reageren
forumrunner2 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Nadat ik aan het kloten was met de savegames en het kunnen spelen van beide savegameversies werkt mijn GTASA niet meer als ik dubbelklik doe op het icoontje van GTASA dan hoor ik mijn cpu even.. maar het spel start niet op.. nu weet ik niet of het komt door de script.. ik heb versie 1.00 hoop dat jullie me kunnen helpen.. probeer is hem te opnieuw te instaleren en save games niet te verwijderen en als ie het dan nog niet doet moet je hem er nog een keer afgooien van de computer en savegames ook Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik denk dat ik het al weet, je gebruikt een No-CD Crack. Helaas mogen we je dan niet helpen (al zeg je al wel, misschien zonder dat je weet dat het hier niet besproken mag worden met die No-CD Crack, je de CD opgehaald hebt). Om te kunnen patchen moet je geen No-CD Cracks gebruiken, of andere aanpassingen in de 'gta_sa.exe' maken. Gewoon het spel normaal, net geïnstalleerd, zonder cracks, patchen. Reageren
drOme Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik denk dat ik het al weet, je gebruikt een No-CD Crack. Helaas mogen we je dan niet helpen (al zeg je al wel, misschien zonder dat je weet dat het hier niet besproken mag worden met die No-CD Crack, je de CD opgehaald hebt). Om te kunnen patchen moet je geen No-CD Cracks gebruiken, of andere aanpassingen in de 'gta_sa.exe' maken. Gewoon het spel normaal, net geïnstalleerd, zonder cracks, patchen. cd waar ik mee installeer is toch een orginele cd so what's the problem:S ? btw, ik heb het spel geprobeerd zonder de savegames te verwijderen.. maar spel start nog niet op.. dus ik ga nu even opnieuw installeren Reageren
drOme Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 nu heb ik GTASA opnieuw geinstalleerd.. zonder nocd's en andere spul gewoon standaard hoe hij geinstalleerd wordt.. maar het spel start nog steeds niet op :S snap er niets van.. kan iemand me verder helpen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.