Jump to content

Waar zijn de prostituees ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik wil ff weten waar de hoere zijn omdat ik op een site las dat ze alleen s'avonds op bepaalde plekken stonden , dus kan iemand een snapmap maken met de plekken :cya:

Alvast bedankt ;)

Geplaatst:
Hallo allemaal

Ik wil ff weten waar de hoere zijn omdat ik op een site las dat ze alleen s'avonds op bepaalde plekken stonden , dus kan iemand een snapmap maken met de plekken :cya:

Alvast bedankt ;)

er staat 1tje in alderny ik het industriepark gewoo effen toeteren en ze komt.

Ik weet de plek niet van buiten dus ik heb geen map.

Geplaatst: (bewerkt)

hmm ik heb net gekeken en kon haar niet vinden :N

EDIT: Ik wou net verder zoeken , word ik dood geschoten en is het weer 7 uur in de ochtend :(

Bewerkt: door igi0n
Geplaatst:
hmm ik heb net gekeken en kon haar niet vinden :N

EDIT: Ik wou net verder zoeken , word ik dood geschoten en is het weer 7 uur in de ochtend :(

Je kan ook 's avonds naar de stripclub gaan en daar staan ze ook weleens buiten bij de parkeerplaats moetje ff de parkeer plaats oprijden dan staan ze er meestal wel;)

Geplaatst:

Ze staan ook in goepjes van 3 s'avonds en als je toetert komt er eentje aanlopen en je hebt je prostiuee.

Als je het met haar doet ga dan naar een zo stil mogelijk plekje en als niko en de prostituee klaar zijn schiet je haar dood en je hebt je geld terug + vaak wat extra geld.

Geplaatst: (bewerkt)
Ze staan ook in goepjes van 3 s'avonds en als je toetert komt er eentje aanlopen en je hebt je prostiuee.

Als je het met haar doet ga dan naar een zo stil mogelijk plekje en als niko en de prostituee klaar zijn schiet je haar dood en je hebt je geld terug + vaak wat extra geld.

Je hoeft niet eens naar een stil plekje, als je ergens lang genoeg stil staat gaan ze er al voor. Zo had ik een keer midden op de weg, met meerdere politie wagens der bij, seks in een cabrio XD

Bewerkt: door FakeYou

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...