ietsAnders0 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Hallo allemaal Ik wil ff weten waar de hoere zijn omdat ik op een site las dat ze alleen s'avonds op bepaalde plekken stonden , dus kan iemand een snapmap maken met de plekken Alvast bedankt Reageren
js007 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Hallo allemaalIk wil ff weten waar de hoere zijn omdat ik op een site las dat ze alleen s'avonds op bepaalde plekken stonden , dus kan iemand een snapmap maken met de plekken Alvast bedankt er staat 1tje in alderny ik het industriepark gewoo effen toeteren en ze komt. Ik weet de plek niet van buiten dus ik heb geen map. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) hmm ik heb net gekeken en kon haar niet vinden EDIT: Ik wou net verder zoeken , word ik dood geschoten en is het weer 7 uur in de ochtend Bewerkt: 10 mei 2008 door igi0n Reageren
Niko<3Kiki Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 hmm ik heb net gekeken en kon haar niet vinden EDIT: Ik wou net verder zoeken , word ik dood geschoten en is het weer 7 uur in de ochtend Je kan ook 's avonds naar de stripclub gaan en daar staan ze ook weleens buiten bij de parkeerplaats moetje ff de parkeer plaats oprijden dan staan ze er meestal wel;) Reageren
FireFighter Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Bij mij staat het in bohan vol met prostituee's Reageren
dynastus Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ze staan ook in goepjes van 3 s'avonds en als je toetert komt er eentje aanlopen en je hebt je prostiuee. Als je het met haar doet ga dan naar een zo stil mogelijk plekje en als niko en de prostituee klaar zijn schiet je haar dood en je hebt je geld terug + vaak wat extra geld. Reageren
lucasso Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Bij mij staat het in bohan vol met prostituee's er staan ook altijd een paar bij de brug Reageren
FakeYou Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Ze staan ook in goepjes van 3 s'avonds en als je toetert komt er eentje aanlopen en je hebt je prostiuee.Als je het met haar doet ga dan naar een zo stil mogelijk plekje en als niko en de prostituee klaar zijn schiet je haar dood en je hebt je geld terug + vaak wat extra geld. Je hoeft niet eens naar een stil plekje, als je ergens lang genoeg stil staat gaan ze er al voor. Zo had ik een keer midden op de weg, met meerdere politie wagens der bij, seks in een cabrio XD Bewerkt: 10 mei 2008 door FakeYou Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.