Vigage Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Ik weet dat hier al een aantal topics over zijn maar daar staat allemaal onzin in waar je niks aan hebt. Is die fbi truck en dan bedoel ik niet de rancher maar de truck ook nog zonder cheat disk te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 nee helaas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Nee, de FBI Truck kun je alleen met de cheatdisc krijgen. De S.W.A.T alleen in de laatste missien en verder ook alleen met de cheatdisc De andromeda ook alleen met de cheatdisc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vigage Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Dat vind ik echt n0ob achtig van rockstar dat je moet gaan cheaten om zo'n ding te krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Dat vind ik echt n0ob achtig van rockstar dat je moet gaan cheaten om zo'n ding te krijgen Eerlijk gezegt vind ik dat wel leuk dat je moet cheaten. Want als je een voertuig niet kan krijgen in het spel zonder codes, dan vind je hem nooit. Ik had de eerste tijd geen ARMAX, maar las wel elke keer de verhalen over de S.W.A.T , FBI Truck , en de Andromeda. Dus dat maakt mij extra nieuwsgierig en het maakt het extra intressant. Want toen ik eenmaal de ARMAX had vond ik het wel erg ''cool'' dat ik nu eindelijk in de Zeldzame Andromeda kon vliegen. Dat gaf me wel een leuk gevoel. Ik hoop dat jullie me snappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Nee, tuurlijk dat is te begrijpen. Niemand heeft bijna in die Andromada gevlogen en jij vliegt erin dat zal mij ook een kick geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Op het platteland rijden er 1 op de tien z,n politie bak je kunt hem ook rippen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Dat vind ik echt n0ob achtig van rockstar dat je moet gaan cheaten om zo'n ding te krijgen Eerlijk gezegt vind ik dat wel leuk dat je moet cheaten. Want als je een voertuig niet kan krijgen in het spel zonder codes, dan vind je hem nooit. Ik had de eerste tijd geen ARMAX, maar las wel elke keer de verhalen over de S.W.A.T , FBI Truck , en de Andromeda. Dus dat maakt mij extra nieuwsgierig en het maakt het extra intressant. Want toen ik eenmaal de ARMAX had vond ik het wel erg ''cool'' dat ik nu eindelijk in de Zeldzame Andromeda kon vliegen. Dat gaf me wel een leuk gevoel. Ik hoop dat jullie me snappen ik snap je het is een heel mooi vliegtuig de Andromeda (gezien in filmpje van ewoud) en de fbi bus is ook heel mooi ik heb er zelf nooit in gevlogen wat ik heel jammer vind ik kan er ook niet in vliegen nu mijn armax heeft het begeven :crying: en wat Biohazard1990yakuza zij dat er 1 op de tien zo'n politie rijd dat is een normale politie auto (ranger) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 (bewerkt) Dat vind ik echt n0ob achtig van rockstar dat je moet gaan cheaten om zo'n ding te krijgen Eerlijk gezegt vind ik dat wel leuk dat je moet cheaten. Want als je een voertuig niet kan krijgen in het spel zonder codes, dan vind je hem nooit. Ik had de eerste tijd geen ARMAX, maar las wel elke keer de verhalen over de S.W.A.T , FBI Truck , en de Andromeda. Dus dat maakt mij extra nieuwsgierig en het maakt het extra intressant. Want toen ik eenmaal de ARMAX had vond ik het wel erg ''cool'' dat ik nu eindelijk in de Zeldzame Andromeda kon vliegen. Dat gaf me wel een leuk gevoel. Ik hoop dat jullie me snappen Ik snap je ook wel maar ik vind het jammer dat er nix speciaals is aan de Andromada(behalve dat ie zeldzaam is) en hij vliegt ook best wel irritant vind ik en ook omdat ie geen geluid maakt Bewerkt: 19 februari 2005 door dudedude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 kun je achter in de andromada auto's rijden bij die klep je weet wel in die missie op je eigen vliegveld dat je met moter in moet rijden :huh: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Nee je kent dat alleen maar in de missie stowaway. Zou wel leuk zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Op het platteland rijden er 1 op de tien z,n politie bak je kunt hem ook rippen ik weet niet wat jij onder een FBI truk verstaat of heb je niet gelezen?! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Volgens mij bedoelt hij die rancher- politiewagens die je tegenkomt in de country en in de dessert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.