dedeath Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 E:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\filterscripts\Gangs.pwn(133) : error 017: undefined symbol "WriteLog" E:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\filterscripts\Gangs.pwn(164) : error 017: undefined symbol "MAX_DBSTRING" E:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\filterscripts\Gangs.pwn(164) : error 009: invalid array size (negative or zero) E:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\filterscripts\Gangs.pwn(164) : error 036: empty statement E:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\filterscripts\Gangs.pwn(164) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.0.3367 Copyright © 1997-2005, ITB CompuPhase 5 Errors. wat moet ik doen wie weet dat? Greetzzz Raimon Reageren
Juwayri Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik denk dat ik je wel kan helpen, het zijn bekende errors voor mij maar dan heb ik toch echt het script nodig. Reageren
nick5556 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 E:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\filterscripts\Gangs.pwn(133) : error 017: undefined symbol "WriteLog"E:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\filterscripts\Gangs.pwn(164) : error 017: undefined symbol "MAX_DBSTRING" E:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\filterscripts\Gangs.pwn(164) : error 009: invalid array size (negative or zero) E:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\filterscripts\Gangs.pwn(164) : error 036: empty statement E:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\filterscripts\Gangs.pwn(164) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.0.3367 Copyright © 1997-2005, ITB CompuPhase 5 Errors. wat moet ik doen wie weet dat? Greetzzz Raimon Zet dit zowieso onder je includes/defines new WriteLog; // misschien moet hierbij ook '[256]' new MAX_DBSTRING[256]; En wss is het dan goed, zoniet moet je je script even poste Reageren
dedeath Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik denk dat ik je wel kan helpen, het zijn bekende errors voor mij maar dan heb ik toch echt het script nodig. K:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\filterscripts\Gangs.pwn(162) : error 008: must be a constant expression; assumed zero K:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\filterscripts\Gangs.pwn(162) : error 009: invalid array size (negative or zero) K:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\filterscripts\Gangs.pwn(162) : error 036: empty statement K:\Raimon's spullen\Public Enemy Las Venturas\filterscripts\Gangs.pwn(162) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.0.3367 Copyright © 1997-2005, ITB CompuPhase 4 Errors. wat moet ik doen post de scipt er effe Via Pastbin: http://pastebin.com/f7fd1de88 khoop dat je me kan helpen of iemand anders Reageren
Ymosky Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik heb er net zo is naar zitten kijken, maar ik kom er niet helemaal aan uit eigenlijk. Je hebt Sandra's login-systeem gebruikt zo te zien, maar in dat systeem zit totaal NIETS in van "pInfo, pLocal, of pAcount of pWhatever Het is het misschien niet, maar het ziet er wel erg Pen1-achtig uit (mooi word trouwens: pen1-achtig) Als ik heel eerlijk ben, ik zie er weinig in, komt misschien ook omdat het 11 uur is hoor, maar hoe langer ik ernaar kijk... Ik denk eerlijk gezegd dat het beter is een bank-script van de grond af op te bouwen op basis van sandra's acount-systeem. Wel met het dat bank-script ernaast zodat je stukken code kan overnemen. Alle spullen in de spelers-acount als geld op de bank, het level van de speler, adminlevels enz. enz. moeten in het acountsysteem staan voordat het gaat werken. Reageren
Juwayri Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Het kan komen omdat ik het bestand niet heb maar ik heb alleen de error: fatal error 100: cannot read from file: "base" op regel 7 Dus ik ga nu ff de include zoeken maar ik denk dat er verder zo te zien geen errors zijn. WTF! Hier is geen beginnen aan. Njah ik heb in ieder geval gezien dat de gamemode Grand Theft Online is. Ik zal je gewoon de .amx file geven want de .pwn zit echt vol fouten. GTO.zip Bewerkt: 13 mei 2008 door Juwayri Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.