DaRick1993 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 Kan iemand me helpen hoe je die moet doen, als ik manager kill, schieten ze allemaal op mij en ga ik dood Wat nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Wat 't een stuk makkelijker maakt is om een (snelle,sterke) auto buiten te plaatsen. Zodra je de eerste manager hebt vermoord zullen de andere 2 op de vlucht slaan. Deze kun je vervolgens met je auto vervolgen en dan doormiddel van een drive-by vermoorden. Veel succes nog.. GTA-fan2... Bewerkt: 10 mei 2008 door GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 Wat 't stuk makkelijker maakt is om een (snelle,sterke) auto buiten te plaatsen. Zodra je de eerste manager hebt vermoord zullen de andere 2 op de vlucht slaan. Deze kun je vervolgens met je auto vervolgen en dan doormiddel van een drive-by vermoorden. Veel succes nog.. GTA-fan2... Bedankt Ik heb eindelijk de missie gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 Ik ben ook bij de missie... Nog niet gehaald want ik wordt harstikke doodgeschoten van zo'n beetje alle kanten... Zelfs het "Verschuil en schiet" maniertje kan me niet redden want zelf als ik schuil dan weten ze me nog te raken... Zijn er nu drie Managers? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 Zorg dat je genoeg SMG/AK kogels hebt en ook body armor. Begeef je dan naar de stripclub en vermoord de eerste manager in het kamertje links. De 2e manager kon ik nog doodschieten in zijn vlucht. Vermoord eerst alle guards voordat je de 3e manager achtervolgt. Blijf op zijn auto schieten tot hij in brand staat, daarna kun je de manager rustig afmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 Maar als ik een dood nemen de andere twee het hazepad? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 Ja, ik weet het. Nog een tip: probeer er zeker eentje te vermoorden terwijl hij aan het vluchten is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hit Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 Ik heb die missie wel 10x over gedaan omdat ik hem ook gewoon niet snapte Ik ging altijd elkekeer weer langs die poppetjes lopen tot er drie roode dingetjes stonden en dan die helemaal achterin dood schieten maar daarna werd ik altijd vermoord Toen deed ik het eens anders om die voorste in beveilegings kamertje eerst dood te schieten dan ff paar bewaking dood dan gaan die andere manager vluchten pakte ik snel auto volgte ik en doode ik ze en was het me wel gelukt Als R* gewoon normaal had gedaan en de speler meteen laten weten dat je terug moet lopen naar de eerste dan was het me wel in 1x gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 Je kan degene in het Security kamertje ook neersteken met een mes, dat heet Stealt Kill. De andere bewakers zullen niks merken en je hebt er al een omgelegd Je moet dan naar de 3e gaan. Gooi er een granaat binnen en ren naar de 2e schiet hem neer met een wapen en pak dan je AK/M4 en schiet je een weg naar buiten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kakaroth Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 Hoe ik hem had gedaan was misschien niet de slimste manier maar hij werkte wel, ik zorgde ervoor dat ik wist waar de 2 die het dichtste bij waren stonden, en vermoordde eerst de achterste (waar je normaal zo'n dans te zien krijgt, in zo'n hokje). Toen negeerde ik bijna alle bewakers behalve degenen die heel dicht bij me waren, en rende gewoon door. Ik pakte een auto en zorgde ervoor (door te schieten) dat hun auto in de fik ging, en toen schoot ik de laatste dood (de andere was al doodgebrand). Je moet wel sowieso armor hebben, full health, een AK is handig, en een SMG natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hit Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Hoe ik hem had gedaan was misschien niet de slimste manier maar hij werkte wel, ik zorgde ervoor dat ik wist waar de 2 die het dichtste bij waren stonden, en vermoordde eerst de achterste (waar je normaal zo'n dans te zien krijgt, in zo'n hokje). Toen negeerde ik bijna alle bewakers behalve degenen die heel dicht bij me waren, en rende gewoon door. Ik pakte een auto en zorgde ervoor (door te schieten) dat hun auto in de fik ging, en toen schoot ik de laatste dood (de andere was al doodgebrand). Je moet wel sowieso armor hebben, full health, een AK is handig, en een SMG natuurlijk. Ik had dat ook geprobeerd, gewoon rennen maar dat lukte mij toch echt niet Je hebt daar dus toch wel geluk mee gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 je moet schuilen waar ze aan het paaldansen is kan je kamer in dan iedereen doodschieten die op jou schiet en dan achtervolgen hun wachten op jou Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Ik heb de missie gehaald, bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Welke manier heb je gebruikt?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Kan iemand me helpen hoe je die moet doen,als ik manager kill, schieten ze allemaal op mij en ga ik dood Wat nu? Ik heb die missie nogal vreemd gehaald. Ik parkeerde voor en achter de deuren van de stripclub 2 autos voor de deur ''zo konden de managers niet naar buiten vluchten toch is het evengoed moeilijk, want nadat ik de laatste manager doodde ''binnen''werd ik zelf ook overhoop geknald. Uit het ziekenhuis vandaan belde ik op dat ik de managers af heb gemaakt Bewerkt: 11 mei 2008 door frankyyguy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.