Jump to content

Undress to kill

DaRick1993

Recommended Posts

Wat 't een stuk makkelijker maakt is om een (snelle,sterke) auto buiten te plaatsen. Zodra je de eerste manager hebt vermoord zullen de andere 2 op de vlucht slaan. Deze kun je vervolgens met je auto vervolgen en dan doormiddel van een drive-by vermoorden.

Veel succes nog.. :tu:

GTA-fan2... :*D

Bewerkt: door GTA-fan2
Delen op andere websites

Wat 't stuk makkelijker maakt is om een (snelle,sterke) auto buiten te plaatsen. Zodra je de eerste manager hebt vermoord zullen de andere 2 op de vlucht slaan. Deze kun je vervolgens met je auto vervolgen en dan doormiddel van een drive-by vermoorden.

Veel succes nog.. :tu:

GTA-fan2... :*D

Bedankt

Ik heb eindelijk de missie gehaald :tu:

Delen op andere websites

Ik ben ook bij de missie... Nog niet gehaald want ik wordt harstikke doodgeschoten van zo'n beetje alle kanten... Zelfs het "Verschuil en schiet" maniertje kan me niet redden want zelf als ik schuil dan weten ze me nog te raken...

Zijn er nu drie Managers?

Delen op andere websites

Zorg dat je genoeg SMG/AK kogels hebt en ook body armor. Begeef je dan naar de stripclub en vermoord de eerste manager in het kamertje links. De 2e manager kon ik nog doodschieten in zijn vlucht. Vermoord eerst alle guards voordat je de 3e manager achtervolgt. Blijf op zijn auto schieten tot hij in brand staat, daarna kun je de manager rustig afmaken.

Delen op andere websites

Ik heb die missie wel 10x over gedaan omdat ik hem ook gewoon niet snapte

Ik ging altijd elkekeer weer langs die poppetjes lopen tot er drie roode dingetjes stonden en dan die helemaal achterin dood schieten maar daarna werd ik altijd vermoord

Toen deed ik het eens anders om die voorste in beveilegings kamertje eerst dood te schieten dan ff paar bewaking dood dan gaan die andere manager vluchten pakte ik snel auto volgte ik en doode ik ze en was het me wel gelukt

Als R* gewoon normaal had gedaan en de speler meteen laten weten dat je terug moet lopen naar de eerste dan was het me wel in 1x gelukt

Delen op andere websites

Je kan degene in het Security kamertje ook neersteken met een mes, dat heet Stealt Kill. De andere bewakers zullen niks merken en je hebt er al een omgelegd :D Je moet dan naar de 3e gaan. Gooi er een granaat binnen en ren naar de 2e schiet hem neer met een wapen en pak dan je AK/M4 en schiet je een weg naar buiten

Delen op andere websites

Hoe ik hem had gedaan was misschien niet de slimste manier maar hij werkte wel, ik zorgde ervoor dat ik wist waar de 2 die het dichtste bij waren stonden, en vermoordde eerst de achterste (waar je normaal zo'n dans te zien krijgt, in zo'n hokje). Toen negeerde ik bijna alle bewakers behalve degenen die heel dicht bij me waren, en rende gewoon door. Ik pakte een auto en zorgde ervoor (door te schieten) dat hun auto in de fik ging, en toen schoot ik de laatste dood (de andere was al doodgebrand). Je moet wel sowieso armor hebben, full health, een AK is handig, en een SMG natuurlijk.

Delen op andere websites

Hoe ik hem had gedaan was misschien niet de slimste manier maar hij werkte wel, ik zorgde ervoor dat ik wist waar de 2 die het dichtste bij waren stonden, en vermoordde eerst de achterste (waar je normaal zo'n dans te zien krijgt, in zo'n hokje). Toen negeerde ik bijna alle bewakers behalve degenen die heel dicht bij me waren, en rende gewoon door. Ik pakte een auto en zorgde ervoor (door te schieten) dat hun auto in de fik ging, en toen schoot ik de laatste dood (de andere was al doodgebrand). Je moet wel sowieso armor hebben, full health, een AK is handig, en een SMG natuurlijk.

Ik had dat ook geprobeerd, gewoon rennen maar dat lukte mij toch echt niet

Je hebt daar dus toch wel geluk mee gehad

Delen op andere websites

Kan iemand me helpen hoe je die moet doen,

als ik manager kill, schieten ze allemaal op mij en ga ik dood

Wat nu?

Ik heb die missie nogal vreemd gehaald. Ik parkeerde voor en achter de deuren van de stripclub 2 autos voor de deur

''zo konden de managers niet naar buiten vluchten :engel: toch is het evengoed moeilijk, want nadat ik de laatste manager doodde ''binnen''werd ik zelf ook overhoop geknald. Uit het ziekenhuis vandaan belde ik op dat ik de managers af heb gemaakt ;)

Bewerkt: door frankyyguy
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...