Jump to content

Undress to kill


DaRick1993

Recommended Posts

Indd, ik parkeerde bij de achteringang (deur zit dicht) een auto ervoor. Zo kunnen ze niet vluchten, nou dan is het nog vrij simpel, knal 1 manager neer en ga buiten bij de hoofdingang wachten dan komen de manager's vanzelf naar buiten en knal jij ze neer. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Welke manier heb je gebruikt??

Ik ben naar binnen gegaan en heb 1 manager kunnen doodschieten, de andere 2 heb ik gevolgd naar buiten en daar heb ik snel een geparkeerde auto gestolen en toen was de rest gemakkelijk :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik kill eerst de manager in het hokje dan komt er een security binnen in dat hokje kill hem loop naar buiten pak een auto en als de managers een bocht nemen dan moet je ze keihard rammen van de zijkant hun auto ligt op z'n zij de managers kruipen eruit en kill ze da bespaart een hoop kogels :cya:

Bewerkt: door end of the riot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik haalde hem vrij makkelijk. Ik schoot eerst die gast binnen dood. Toen rende ik via de voordeur naar buiten waar ik de 2e doodknalde voordat hij zijn auto in ging. De 3e was nog binnen dus dat was niet moeilijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Den eerste manager heb ik met een mes vermoord.

Dan hoorde ik dat een twee manager achteraan was en een derde in de zaal rondliep.

Ik zocht de derde op en nam hem later in het vizier terwijl ik op de tweede wachte.

Toen ik de derde neerschoot, kwam de tweede manager uit de privé ruimte gelopen en recht in mijn armen. Ik moest maar schieten en klaar was kees. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

heb eerst de managers opgezocht in de stripclub toen ik ze had gevonden heb ik de achterdeur geblokeerd heb ik 1x geschoten op de deur en ben toen 1x naar binnen gegaan en gauw naar buiten en ff gewacht tot ze op de vlucht gaan en toen ze kwamen. kwamen ze alle 3 door de voordeur en kon ik ze met een shotgun 1 voor 1 afknallen zo heb ik hem gehaald:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet maar dei missie was niet zo moelijk tog

ik had hem de derde keer gehald had gewoon iedereen dood geschoten die daar binnen was en toen achter dei auto aan die wacht tog wel tot je buiten komt :puh:

had hem deon in ze hoofd geshoten en die ande 2 stapte ui en heb dei toen dood gereden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

steeds al ik de 1e in dat hokje vermoord en de rest boekt ervandoor dan ga ik erachter aan met een auto. maar als ik dan op ze shoot komt de popo mij halen en krijg ik meestal 2 sterren, hets facking hinderlijk en ik kom zo ook niet verder. weet iemand hier wat op?

Link to comment
Delen op andere websites

Welke manier heb je gebruikt??

Ik ben naar binnen gegaan en heb 1 manager kunnen doodschieten, de andere 2 heb ik gevolgd naar buiten en daar heb ik snel een geparkeerde auto gestolen en toen was de rest gemakkelijk :)

Zo had ik het ook gedaan, (Had omdat ik hem al gedaan heb. :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

steeds al ik de 1e in dat hokje vermoord en de rest boekt ervandoor dan ga ik erachter aan met een auto. maar als ik dan op ze shoot komt de popo mij halen en krijg ik meestal 2 sterren, hets facking hinderlijk en ik kom zo ook niet verder. weet iemand hier wat op?

Eerst moet je gewoon niet letten op de sterren, als ze vluchten zitten ze bij elkaar in de auto dus als je de auto tot ontploffing brengt, heb je de missie gehaald. Let niet op de politie, en ga alleen achter de auto aan. Het is namelijk zo dat wanneer je de laatste manager vermoord hebt, er automatisch opgeslagen wordt. In veel missies raak je dan ook je wanted level kwijt, in deze missie dacht ik niet, maar je kunt dan gewoon de savegame opnieuw laden (doordat er automatisch gesaved is) en dan ben je gelijk wanted level kwijt. Dus: niet letten op de politie, gewoon die auto kapot schieten. :Y

@ hieronder: dat had hij zelf ook wel kunnen bedenken.

Link to comment
Delen op andere websites

steeds al ik de 1e in dat hokje vermoord en de rest boekt ervandoor dan ga ik erachter aan met een auto. maar als ik dan op ze shoot komt de popo mij halen en krijg ik meestal 2 sterren, hets facking hinderlijk en ik kom zo ook niet verder. weet iemand hier wat op?

Eerst moet je gewoon niet letten op de sterren, als ze vluchten zitten ze bij elkaar in de auto dus als je de auto tot ontploffing brengt, heb je de missie gehaald. Let niet op de politie, en ga alleen achter de auto aan. Het is namelijk zo dat wanneer je de laatste manager vermoord hebt, er automatisch opgeslagen wordt. In veel missies raak je dan ook je wanted level kwijt, in deze missie dacht ik niet, maar je kunt dan gewoon de savegame opnieuw laden (doordat er automatisch gesaved is) en dan ben je gelijk wanted level kwijt. Dus: niet letten op de politie, gewoon die auto kapot schieten. :Y

Moet je wel je auto save aanhebben staan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...