Jump to content

Een vraag please antwoord

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een ps3 een 60 gb en als ik 5 minuten speel maakt de ventilator van de ps3 best wel hard geluid maar ik speel gewoon prima.

Is dat normaal?

Bewerkt: door mc-mo
Geplaatst:
Ik heb een ps3 een 60 gb en als ik 5 minuten speel maakt de ventilator van de ps3 best wel hard geluid maar ik speel gewoon prima.

Is dat normaal?

uuummm ligt eraan waar heb je hem in/op staan?? (kastje ofzo?)

Geplaatst:

Is dat normaal?

Ik heb mn ps3 in een open kastje

Geplaatst:

Is dat normaal?

Ik heb mn ps3 in een open kastje

Okeee heb ik oook;) maar kan wel kloppen wat die andere zei ik heb ook 60 gb en gaaat ook hard maar niet al naar 5 minuten

Geplaatst:

mijn broer heeft ook een ps3 ik xbox 360 maar bij hem hoor je haast geen geluid er uit komen ook de eerste versie 60gb maar kan natuurlijk ook zijn om dat deze gewoon op een tafel staat :cya:

Geplaatst:

Ik heb hem op een dicht kastje staan, en ik heb ook de 60 gig. Maar hij maakt bij mij eigenlijk niet zo veel geluid :7

Geplaatst:

ik heb ook 60GB, en mijne begint ook al heel snel te loeien, maak je dus vooral geen zorgen, dit is gewoon standaard. ;)

Geplaatst:

Ik heb dat alleen als ik de cd er in doe en dan hoor ik er verder niks meer van... Ik heb de niet de 60 GB maar die ene met minder...

Geplaatst:

Heb ik 1x gehad en toen liep ie vast (kan toeval zijn geweest als ik de andere replies lees). Opnieuw opgestart en geen last meer van gehad. Geen idee waar het aan lag.

Geplaatst:

Ik heb dit nu ook al naar 45 minuten en ik heb een 40gb, maar toen ik GTA voor de eerst paar speelde (1 tot 2 uur) dan maakte hij helemaal geen hard geluid en met andere spellen heb ik dit ook nog nooit gehad, maar nu ben ik dus een beetje bang dat hij overvehit raakt en dan stop ik, maar raakt de PS3 dan ook overvehit of heeft iedereen dit?

Geplaatst:

Ik heb ook een 60GB en na een tijdje GTAIV spelen is het geluid net zo erg als dat van een 360. Ik heb dit nooit bij andere games, hoe lang ik ze ook achter elkaar speel.

Geplaatst: (bewerkt)

Is dat normaal?

Sinds ik GTA heb doet hij dat bij mij ook :duh: Ik heb een 40 gb PS3. Ik had hem eerst in een kastje staan maar heb hem er net opgezet maar hij maakt nog steeds dat rotgeluid

Bewerkt: door Adren4Line

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...