Jump to content

Heb jij GTA IV z'n storyline al uitgespeeld?


Dastard

Heb je de GTA IV story uitgespeeld?  

110 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb je de GTA IV story uitgespeeld?

    • Ja
      37
    • Zit halferwege
      36
    • Nee
      15
    • Ik heb IV niet
      14


Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gtaNiNi

    2

  • ietsAnders0

    1

  • Dastard

    1

  • Gijsso

    1

Top Posters In This Topic

Zit nu op ongeveer 75% van de storyline.

Ik doe mooi rustig aan, paar missie's, wat rondscheuren/schieten etc. Dan ff multiplayer en een paar duifjes en uniqe stuntjumps doen. Dan beginnen we weer met missie,

Ga hem zeker voor 100% uitspelen alleen dat duurt nog wel eventjes denk ik :)

heb verhaal bevalt tot nu toe goed mooi weer van r* vooral je eigen inbreng erin dat is echt super!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist de storyline uitgespeeld. Wat een lekker lange aftiteling! :D

Ik zit momenteel op 69,50% en ik heb al 90 uur en 17 minuten in Liberty City, waarvan één sessie zelfs 15 uur en 47 minuten duurde. (Dat was helemaal aan het begin dus ;) Ik had er een week voor vrij genomen.)

EDIT: Ik denk ineens terug aan de beloofde 100 speeluren... KLOPT in mijn geval!!! :dans::tu: (90 uur nu, maar ik ben nog niet op 100%)

EDIT2: Nog iets waar m'n oog even op valt in m'n stats is het aantal keer dat ik gearresteerd ben. Dat is maar 1 keer en dat was nog expres ook, om te zien wat er gebeuren zou. Wie is er nog meer nooit gepakt, behalve expres?

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

ik zit nu op 70,50% (ja ik heb een leven)

en ik heb de story op 3 dagen uitgespeelt

Zonder leven kan je toch ook niet de hele dag gta spelen?

Ik weet wel beter dan ik net zij hoor[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Caution! Spoilers ahead!

Roman stapte bij mij op dezelfde dag als Frans Bauer in het huwelijksbootje, en dat was tevens de dag dat ik de storyline uitspeelde. Dit weet ik omdat ik die dag, gefrustreerd door het constante Frans Bauer-nieuws in alle media, het niet kon verkroppen dat ze mijn Kate moesten elimineren en aan de andere kant Natasja Froger op Bauer's bruiloft lieten lopen. Pak dan de goede ofzo. Na de dood van Kate ben ik schuimbekkend en met een rood waas voor m'n ogen de laatste missie in gegaan. Autos, motoren, helikopters, Pegorino probeerde alles om aan mijn wraak te ontkomen maar niks lukte uiteraard. Op het Happiness Island werd hij uit zijn lijden verlost.

:$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...