Jump to content

Lure


Ch0mp0w33

Recommended Posts

Je ontmoet McReary op de pier bij Castle Gardens, hij is kwaad op je omdat je in de vorige missie (Holland Nights) enkel de baas van de organisatie vermoord hebt en de hoofd luitenant zich ingebunkerd heeft in een appartement en de FBI wilt spreken. Eigenlijk wilt Niko de luitenant niet gaan vermoorden maar McReary staat erop en overtuigt Niko. De Luitenant woont in een appartement op Denver tussen V en W, McReary heeft een Sniper Rifle voor je in een auto gelegd op de hoek van Albany en M, die moet je op gaan halen en daarna moet je McReary bellen. Eenmaal in de auto moet je naar Denver Ave rijden, parkeer voor het appartement en bel McReary, die vertelt je dat de luitenant zich op de 3de verdieping bevindt, je dient hem vanaf het dak van het tegenoverstaande gebouw uit te schakelen. Eenmaal op het dak merk je dat je geen vrij schot op de dealer hebt en dien je hem naar het raam te lokken. Er zullen verscheidene manieren zijn om hem naar het raam te lokken, zo kun je zijn tv kapot schieten, waarna hij naar het ramen zal komen om te kijken en je hem dood kunt schieten. Daarna dien je het dak te verlaten. Eenmaal buiten bel je McReary en vertel je hem dat de klus geklaard is.

>>> Door Dutchy3010: Bron: gekopieerd van WikiGTA.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hem ook uitschakelen door met een Rocket Launcher een raket door de ruit heen te schieten. Je raakt je wanted level simpel kwijt door links van het dak naar andere daken te vluchten.

Klikje voor vindplaats

Maar naar hem bellen en hem dan nietsvermoedend sniperen is toch veel leuker? :schater:

Een verrassingsaanval is cooler!

Dat wou ik ook doen! Maar ik kon het telefoonnummer niet lezen...

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hem ook uitschakelen door met een Rocket Launcher een raket door de ruit heen te schieten. Je raakt je wanted level simpel kwijt door links van het dak naar andere daken te vluchten.

Klikje voor vindplaats

Maar naar hem bellen en hem dan nietsvermoedend sniperen is toch veel leuker? :schater:

Een verrassingsaanval is cooler!

Dat wou ik ook doen! Maar ik kon het telefoonnummer niet lezen...

Ja, dat telefoonnummer komt ook maar even heel snel in beeld, dus het is een beetje moeilijk om snel dat nummer in je hoofd te krijgen....

Daarom is een Walkthrough altijd handig, als je die bij de hand hebt dan kun je snel kijken of dat nummer erin staat ^_^

Je kan natuurlijk ook inzoomen op het nummer met je sniper... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Thx, heb hem al gedaan. Ik zocht weer veel te moeilijk.

Lol, geen dank hoor :Y

>> Hoe heb je de missie voltooid?, Op mijn manier, met het bellen en sniperen of met de Rocket Launcher? :o

Ik heb met een sniper z'n tv kapot geschoten, toen keek ie uit 't raam en toen schoot ik hem in z'n oog =D

Ice Cold Niko

Link to comment
Delen op andere websites

Thx, heb hem al gedaan. Ik zocht weer veel te moeilijk.

Lol, geen dank hoor :Y

>> Hoe heb je de missie voltooid?, Op mijn manier, met het bellen en sniperen of met de Rocket Launcher? :o

Ik heb met een sniper z'n tv kapot geschoten, toen keek ie uit 't raam en toen schoot ik hem in z'n oog =D

Ice Cold Niko

heb ik ook gedaan xD

ook lekker snugger, je tv is kapot en dan ga je nar buiten kijken -_-"

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...