Jump to content

onnodige topic's


loempiaman

Recommended Posts

het spijt me dat ik het zeg. ik zit nu ongeveer anderhalf jaar op het forum, alleen de laatste tijd heb ik echt het gevoel dat het niveau van de topic erg laag word (ja dat is deze topic ook ja) er zijn zoveel dingen die mensen eerst vragen en dan proberen. maar het moet toch juist andersom zijn? :huh:

neem nou de topic '' wanneer is wang cars te koop '' er is een walktrough en er zijn verschillende topic over ( misschien gewoon zelf het spel spen en je komt er zelf). en zo zijn er meerdere topic's die gewoon no sens maken.

misschien moet er ook maar een bericht komen voor nieuwelingen aangezien er de laatste maand een hele lading bij is gekomen en er veel gedubbelpost word.

nou kom maar op met je commentaar zet er maar slotjes op :unsure: maar dit is wat ik ervan vind!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bobbiescie

    6

  • loempiaman

    5

  • Pete-R

    3

  • Spacecraft

    3

Je hebt gelijk maar wat kan je er aan doen.

Mss maar weet niet of het mogelijk is.

Wanneer je een topic maakt dat die eerst moet goedgekeurd moet worden door mods of admins voor dat de leden hem kunnen zien

Post wat je ervan vindt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik volg 't forum al een hele tijd, zelf ben ik ook nog maar een newbie... Maar wat ik hier allemaal lees, 't niveau is écht zwaar gezakt. <_<

Iemand die 10 februari is aangemeld heeft nu meer als 160 berichten...

Als je dan zinnige antwoorden geeft, oké, maar van; ''cool'', ''vet'', ''ja inderdaad'', ''je mag niet dubbelposten'' enzovoort!

Tja, dan weet ik 't ook niet meer... :(

Maar dan nog niet over de typefouten te spreken...

Dan maak ik een topic met een serieuze vraag, krijg ik 2 antwoorden, dan denk ik ook van verdomme, zeker als ik naar die onzin topics kijk met 5 pagina's. :angry:

't forum zij gezegend...

Link to comment
Delen op andere websites

bijvoorbeeld. maarja het ligt erook aan of iemand het doet voor de post's of echt een vraag heeft of iets kwijt wil.

als ik zie dat er mensen zijn die in februari zich aangemeld hebben nu al 148 post's heeft. tja...

een poll over welke wapen je het meeste of het liefste gebruikt is leuk, ik ben ook wel nieuwsgierig maar een poll over waarme je het liefst gangmembers vermoord?! dat is toch het zelfde?!

en dat is wat ik bedoel met onnodige topic en vraag ik hierbij om het dingen eerst zelf te proberen en daarna pas te posten en gewoon geen onnodige dubbele post's maken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit nu ongeveer anderhalf jaar op het forum

Je zit hier nu 7 maanden :lol: . Maar, je zet nu zelf dit topic in het verkeerde gedeelte. Maar even waar het om gaat. Je hebt inderdaad gelijk dat er redelijk veel onnodige topics worden gemaakt. Maar, Gtaforum is sinds Gta SA uit is heel erg bekend geworden. Ze hebben ook vele nieuwe leden gekregen. Ze kennen niet allemaal evengoed de regels, maar daar hebben we een prachtige Gtaforum Crew voor die alles in goede banen lijd. We moeten er dus een beetje mee leren leven, want een forum zou een forum niet zijn als er geen fouten en onzinnige dingen gebeuren.

Bewerkt: door Pete-R
Link to comment
Delen op andere websites

sommigen doen alsof dat ze het niet wisten,anderen komen hier 1 keer en doen de moeite niet om te kijken of er andere topics van zijn <_<

oh ja,leer rekenen--->je bent ongeveer een half jaar hier :D

edit: ow,smurfje was me voor =)

@loempiaman: er staat duidelijk dt je in juli 04 gerigstreerd bent bij je naam,je hebt trouwens een hoger ledennummer als mij; dus ben je sowieso later

Bewerkt: door ironfist99
Link to comment
Delen op andere websites

ik zit nu ongeveer anderhalf jaar op het forum

Je zit hier nu 7 maanden :lol: . Maar, je zet nu zelf dit topic in het verkeerde gedeelte. Maar even waar het om gaat. Je hebt inderdaad gelijk dat er redelijk veel onnodige topics worden gemaakt. Maar, Gtaforum is sinds Gta SA uit is heel erg bekend geworden. Ze hebben ook vele nieuwe leden gekregen. Ze kennen niet allemaal evengoed de regels, maar daar hebben we een prachtige Gtaforum Crew voor die alles in goede banen lijd. We moeten er dus een beetje mee leren leven, want een forum zou een forum niet zijn als er geen fouten en onzinnige dingen gebeuren.

nee ik heb nog een andere naam gehad ;) en daarvoor keek ik alleen waaruit ik wel de conclusie kan trekken dat het slecht gestelt is

enja je hebt gelijk

Bewerkt: door loempiaman
Link to comment
Delen op andere websites

Ze kennen niet allemaal evengoed de regels, maar daar hebben we een prachtige Gtaforum Crew voor die alles in goede banen lijd. We moeten er dus een beetje mee leren leven, want een forum zou een forum niet zijn als er geen fouten en onzinnige dingen gebeuren.

Ik ken de regels ook niet, en geloof me, ik heb ze ook maar 1 keer bekeken. Maar ga alles topics maar af en kijk maar wat ik heb gezegd. 't is echt niet normaal, zoals ik al eerder zei: Ik maak een topic, reageren 2 mensen op, iemand anders maakt (in mijn ogen een onzinnig topic) een topic en heeft meteen 5 pagina's te pakken... <_< en dat zijn dan van die onzinnige berichten... Ook die irritante typefouten, jongen jongen, krijgen jullie geen Nederlands op school? :rolleyes:

Bewerkt: door Bobbiescie
Link to comment
Delen op andere websites

Typefouten is ook iets waar ik me dood aan erger, maargoed daar ging het hier niet over.

Ik denk dat de meeste onnodige topics ontstaan door leden die nog steeds niet weten dat er een search op het forum zit.. en wat doe je eraan? Heel weinig denk ik. Zou zo niet even iets weten te bedenken waardoor ze die search wel leren te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

het is wel te veklaren dat er veel dubbele topics zijn.

eerst waren wij (de PSX2 gebruikers ) er, en nu ook de pc gebruikers

sinds die pc versie er is zie ik topics die wij PSXers allang besproken hebben

had mischien verholpen kunnen worden als de mensen van gta forum

hier een aparte GENERAL voor hadden gemaakt.

maarjah, wat is dat is

btw het is tog nooit goed er is er altyd wel 1 met comentaar

als je een nieuwe topic opent zeggen ze, gebruik de zoekfunctie

en als je de zoekfunctie gebruik dan zeggen ze, waarom reageer je op

een topic waar al 5 of 3 maanden geen nieuwe reacties opzijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

Je heb opzich wel gelijk. Een leuk voorbeeld kan ik ook wel noemen.

Pas was er iemand die voor de zoveelste keer vroeg wat je in Vice City kreeg bij de 100%. Toen heb ik hem doorverwezen naar de Helpdesk van Lantyz, vervolgens wist hij niet waar die te vinden was, toen ik hem dat verteld had zei hij dat hij het zelfs daar niet kon vinden.

Nieuwe leden weten gewoon weinig van het forum af, dus nemen ze ook niet de moeite om er even wijs mee te worden. Ik wist in het begin zelfs nog niet eens hoe ik een bericht moest plaatsen! Degenen die dan blijven steken krijgen het allemaal vanzelf wel in de gaten, sommigen die hebben 1 of 2 keer hulp ergens bij nodig en waarschijnlijk is die hulp al niet meer nodig op het moment dat iedereen met tips&trucs aankomt. Je heb wel gelijk, de moderators doen hun best, een foutje is menselijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist in het begin zelfs nog niet eens hoe ik een bericht moest plaatsen!

Dat soort leden zijn wel lekker rustig. :lol:

Veel nieuwe leden hebben inderdaad schijnbaar nog nooit eerder op een forum gezeten, en weten absoluut niet hoe een forum in elkaar steekt. Daar is niets mis mee, iedereen moet het leren. Doe tegen nieuwe leden ook nooit moeilijk met dubbelposts of iets dergelijks (althans, dat is niet mijn bedoeling). Maar sommigen weigeren gewoon elke vorm van support. Nadat je zo'n honderd posts onder je naam hebt staan mag je toch wel zo'n beetje weten hoe het werkt...

Het enige wat een beetje hiertegen helpt is eindeloos verwijzen naar de regels, helpdesk, zoekfunctie en FAQ. Dat kan iedereen doen, mits het vriendelijk gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...