Jump to content

onnodige topic's


loempiaman

Recommended Posts

ik ben ook van mening dat er veel onzinnige topics zijn, ik ben zelf maar een newbie maar ik heb dit forum al een tijd gevolgd voor ik me aan had gemeld, over die zoekfunctie, ik wist ook niet dat die er was totdat ik las dat die er was,

ik had hem over het hoofd gezien waarschijnlijk want zo klein stukje bovenaan de pagina trekt ook niet echt je aandacht.

misschien kunnen de makers van dit forum ( daar is een naam voor, maar die weet ik niet ) daar even naar kijken, als ze zorgen dat de zoekfunctie meer opvalt dan wordt ie ook wel vaker gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bobbiescie

    6

  • loempiaman

    5

  • Pete-R

    3

  • Spacecraft

    3

ik denk dat mensen lid willen worden op dit forum eerst maar het hele forum moeten door lezen zodat ze een beetje weten hoe het forum in elkaar steekt.

in ieder geval de regels op zijn minst, maar ja dat doen de meesten niet die melden zich aan en die posten dan maar in het wilde weg. Dat lijkt me dan het meest ideale.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is net wat je zeg. Sommige leden komen hier 1 of 2 keer om alleen even een vraag te stellen. Ze posten het misschien in het verkeerde gedeelte, maar die zijn dan al lang weer weg van het forum en zien dat topic nooit meer.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat mensen lid willen worden op dit forum eerst maar het hele forum moeten door lezen zodat ze een beetje weten hoe het forum in elkaar steekt. [...]

Ben ik geheel met je eens... Maar hoe maak je nieuwe leden dat duidelijk..? Je kunt moeilijk iedereen een PB sturen een dag vòòrdat ze zich registreren... :wacko:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben voor onnodige topics ;)

En ik ben tegen mensen die alleen maar reageren om meer posts onder hun naam te krijgen...

Ook zoiets: Mensen lezen niet eerst 't topic, nope, ze beginnen meteen met reageren, als ze dat hebben gedaan gaan ze de andere reacties bekijken en komen ze tot de conclusie dat iemand anders met 't zelfde antwoord hun al voor was..!

Ik erger me hier niet aan, maar kom op zeg, doe eens wat moeite een lees gewoon eerst 't hele topic door.

Bewerkt: door Bobbiescie
Link to comment
Delen op andere websites

sorry ik bedoelde natuurlijk dat ik niet voor was voor onnodige topics ;) sorry :(

ik edit het bericht wel :)

Dat heb je dus niet gedaan, nu heb je twee keer hetzelfde gezegd maar nu in twee posts. jij post nu onnodig, en dat vindt ik ook zo ergelijk aan mensen die nieuw op het forum zijn :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Biohazard1990yakuza dat zou je nu na 8 dagen en 192 berichten nu toch wel moeten weten. je reageert overal op.

ik zeg niet dat je postboost alleen je hoeft niet overal op te reageren, en vooral geen ja en nee antwoorden. want die slaan ook nergens op. en ik bedoel het neit persoonlijk. ik heb het tegen iedereen die nieuw is.

Link to comment
Delen op andere websites

dit is ook niet aardig om hem af te zeiken. hij heeft blijkbaar veel vrije tijd en ik vraag me ook af of hij iets anders doet dan op de forum zitten.

Dan moet hij die vrije tijd goed besteden, en niet aan die onnodige rot post's! :angry:

Wij zeiken hem niet af, en al zouden we dat (in jou ogen{straight people killer}) wel doen, dan vraagt hij er nog altijd zelf om... <_< Enne, ik zit ook vaak zat op 't forum, maar zit ik hier te postboosten?

En @ gtadude... Hij heeft 'm al ge-edit... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nog maar een maand op het forum

en het valt me de laatste paar dagen op

dat er lid

die nog maar 15 dagen lid is

die heeft al 244 berichten

noem geen naam

zo kan ik er nog een paar opnoemen

er wordt gewoon te weinig in de zoekfunctie gekeken

teveel dubbelpost

kijk maar in me handtekening

moet gewoon wat meer aan gebeuren vindt ik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...