peter-de-gekste Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Hallo mensen, Ik heb laatst een dvd binnen gekregen, die heb ik geript naar mijn PC, en nou wil ik hem converten naar .mp4 zodat ik hem op mijn iPod kan zetten. Ik krijg echter steeds deze foutmelding: "The file we were trying to add to iTunes does not exist which indicates the conversion failed." Wat moet ik hier aan doen? MvG Peter-de-gekste Reageren
Dastard Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Rippen is dacht ik illigaal, en daarmee mogen wij niet helpen. Reageren
Preddy Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Een consument mag een thuiskopie maken van muziek en film en aangezien je daarvoor eerst moet rippen, lijkt het mij een legale bezigheid. Hallo mensen,Ik heb laatst een dvd binnen gekregen, die heb ik geript naar mijn PC, en nou wil ik hem converten naar .mp4 zodat ik hem op mijn iPod kan zetten. Ik krijg echter steeds deze foutmelding: "The file we were trying to add to iTunes does not exist which indicates the conversion failed." Wat moet ik hier aan doen? MvG Peter-de-gekste Allereerst is het handig om te weten welk programma je gebruikt. Afgezien daarvan is het mogelijk dat het alleen misgaat bij het toevoegen aan de iTunes bibliotheek maar het bestand wel op je computer staat. Kijk dus even in de map waar het programma in opslaat. Staat het daar niet, probeer het anders nog eens zonder de optie dat het programma het filmpje aan iTunes toevoegt. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Allereerst is het handig om te weten welk programma je gebruikt. Afgezien daarvan is het mogelijk dat het alleen misgaat bij het toevoegen aan de iTunes bibliotheek maar het bestand wel op je computer staat. Kijk dus even in de map waar het programma in opslaat. Staat het daar niet, probeer het anders nog eens zonder de optie dat het programma het filmpje aan iTunes toevoegt. Sorry ik dacht dat ik het erbij had gezet. Ik gebruik iPod Videora Converter EDIT: Ik heb die instelling veranderd (dus dat de video niet aan iTunes wordt toegevoegd, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.. Bewerkt: 16 mei 2008 door peter-de-gekste Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.