prolite1 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 ik heet nu bilder maar ik wil een andere naam help me please ik ben nog niet zo oud dus snap het niet zo goed Reageren
no ps3 = no living Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 ik heet nu bilder maar ik wil een andere naam help me please ik ben nog niet zo oud dus snap het niet zo goed ik wil ook graag een andere naam weet iemand hoe je dat kan veranderen ? help ons A.U.B Reageren
Dastard Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Je meld je af bij PSN, en klik op login, en zoek achter nieuw psn account, ik zal zo m'n bericht editten Reageren
no ps3 = no living Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 ik heet nu bilder maar ik wil een andere naam help me please ik ben nog niet zo oud dus snap het niet zo goed ik wil ook graag een andere naam weet iemand hoe je dat kan veranderen ? help ons A.U.B heet jij ook bilder lol kheet geen bilder dat staat er ook niet beter lezen heb je op sgool geleerd alst goed is Reageren
prolite1 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 waaaaaaargggggggg man waarom staat er lol he he he zeg het dan zeg het dan mischien is da een grapje en ik heb school geleerd ja.kan ik zo slecht tege als ik het toch goed bedoel Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 waaaaaaargggggggg man waarom staat er lol he he he zeg het dan zeg het dan mischien is da een grapje en ik heb school geleerd ja.kan ik zo slecht tege als ik het toch goed bedoel wat ben jij snel op je tenen getrapt man Reageren
LangeDraak Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Zullen we even terug gaan naar de topicvraag ??? Hoe verander je jouw naam?? Dit kan alleen als je een nieuw gebruikers account aanmaakt. Dit moet je dus op dezelfde manier aanmaken als dat je jouw huidige PSN-ID hebt aangemaakt (Bilder). Hou er rekening mee dat alle scores en voortgang verloren gaat als je gebruik maakt van een andere gebruikersnaam. Maar een andere manier is er niet ben ik bang.... Succes in ieder geval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.