Dastard Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik heb de story van GTA IV uitgespeeld, m'n PSN acc is eraan gelinked (aan m'n social club acc) en ik klik op The story gang/club en er staat op dat ik de story nog moet uitspelen Ik heb de laatste missie gedaan hoor... Reageren
darky Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 mischien komt het omdat je je social club acount later heb gelinkt? Reageren
FakeYou Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 De servers van rockstar zijn (een beetje) langzaam, heb gewoon even geduld en regelmatig checken en uiteindelijk kom je er wil in. Jammer genoeg is er niets boeiends in de Social Club, bij de story completion sectie kan je alleen zijn welke rank je staat qua snelheid van uitspelen. Reageren
thug Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 moet je alles niet uitspelen dan behalve de story mode? ik had het ergens gelezen. Reageren
Dastard Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 moet je alles niet uitspelen dan behalve de story mode?ik had het ergens gelezen. The STORY Gang? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.