Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb bijna alle red balloons al, met behulp van een uitgeprinte map, maar een paar kan ik ECHT niet vinden.....

dus ben ik op zoek naar een link of een walktrough met screenshots, kan iemand me helpen? :tu:

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb bijna alle red balloons al, met behulp van een uitgeprinte map, maar een paar kan ik ECHT niet vinden.....

dus ben ik op zoek naar een link of een walktrough met screenshots, kan iemand me helpen? :tu:

Volgensmij bestaat die niet, maar over veel verschillende moeilijke balonnen zijn wel een hoop topics te vinden. Als op trefwoorden als 'ballon' of 'balloon' zoekt krijg je erg veel topics over de moeilijke red balloons. Als je het nummer geeft van de moeilijke red balloons is er vast ook wel iemand die je (door middel van screenshots) kan helpen :)

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

aangezien er niet echt hard gereageerd wordt in het andere topic...... zou iemand alsjeblieft een screenshot kunnen maken van red balloon nummer 19, op prawn island, want die kan ik echt niet vinden :tu::cry:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...