Jump to content

Veel politie

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik vind het best irritant dat je zo snel de politie achter je aan hebt zitten.

Bijna elke keer als je een auto jat of op straat iemand neerschiet zitten ze al achter je aan, echt lastig.

Word dit misschien minder als je verder komt in de game? (zit nu op ongeveer 20%)

Geplaatst:

Nee, dat wordt helaas niet minder...

Het is inderdaad zo dat je na elk ding bijna al wordt achtervolgd...

Heel misschien wordt er een Cheat gevonden voor "nooit politie" maar je kunt ook de Cheat doen dat de

wanted-sterren weggaan maar als je niet cheat dan is er geen oplossing...

Geplaatst:
Hallo,

Ik vind het best irritant dat je zo snel de politie achter je aan hebt zitten.

Bijna elke keer als je een auto jat of op straat iemand neerschiet zitten ze al achter je aan, echt lastig.

Word dit misschien minder als je verder komt in de game? (zit nu op ongeveer 20%)

Het wordt niet minder in de game. Ik denk dat je wat beter om je heen moet kijken waar je er één jat en wanneer. GTA IV werkt realistisch, als de politie je ziet stelen of schieten komen ze je achterna. Dus kijk eerst goed om je heen of je wat van die blauwe pakjes ziet, zo nee, dan jatten! :tu:

Auto's jatten is bijvoorbeeld 'snachts veel makkelijker dan overdag, en een auto geparkeerd in een klein steegje is ook weer makkelijker te jatten dan ééntje van een drukke doorgaande weg!

s'nachts is het zelfs vrij makkelijk om in Broker voor het politiebureau de surveillancewagens te jatten zonder een wanted level omdat je niet gezien wordt. In vorige GTA's was het gelijk raak als je dit probeerde, maar in dit deel moet je dus gewoon veel crimineler denken! :Y

Geplaatst:

Net wat hij zegt, het is realistiser geworden, maar ik vind het ook weer niet storend dat ze zo snel komen, later wordt het wel IETS makkelijker vanwege de betere wapens.

Geplaatst:

In mijn geval niet... Ik gebruik geen wapens tegen de politie, ik probeer ze kwijt te raken...

Als je ze gaat lopen afknallen dan krijg je nog meer sterren...

Als je Francis niet kent of je hebt al zijn missies nog niet gedaan dan moet je het volgende niet lezen, als je Kiki/LAWCHICK niet kent dan ook niet...

Ik bel regelmatig Francis/Kiki om mijn Wanted-sterren weg te halen ;)[/font]

Geplaatst:

Hier geldt het ook voor:

Ze zijn allebei natuurlijk niet altijd bereikbaar, Kiki kan alleen onder de drie sterren weghalen en ze kan niet altijd ze weghalen, ze zegt dan: Ik denk dat je toch echt iets hebt gedaan, sorry... en van Francis weet ik het niet maar ook die is niet altijd bereikbaar... Francis heeft bij de politie denk ik een hogere rang aangezien je na de laatste missie van hem hoort dat hij gepromoveert is dus misschien dat hij meer sterren kan weg halen alleen dat weet ik niet zeker...[/font]

Veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...