Pennywise The Clown Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik heb weer eens wat zitte klooien met Photoshop. Ik ben van plan om deze als signature te gaan gebruiken, maar ik vraag me af of de afkorting van mijn naam we zichtbaar genoeg is? En natuurlijk zijn verdere tips en rates van harte welkom Reageren
.Phobia Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 het is echt heel mooi maar moest ik jouw zijn zou ik achter dat de lichtjes je naam heeft gezet hem nog eens heelemaal tonen dat je ' P T C ' heelemaal ziet, niet? mvg Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 het is echt heel mooimaar moest ik jouw zijn zou ik achter dat de lichtjes je naam heeft gezet hem nog eens heelemaal tonen dat je ' P T C ' heelemaal ziet, niet? mvg Ik heb gedaan wat je zij. Dit is de outcome: Reageren
Jorair Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Dat tweede ziet er al veel beter uit . Misschien kun je de lichtjes 'random' laten uitgaan en ze zwart laten. Zodat je als alle lichtjes die gedoofd moeten worden zwart zijn, je de initialen ziet. (Als je begrijpt wat ik probeer te zeggen ) Bewerkt: 10 mei 2008 door Jorair Reageren
m.o.d Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 ik begon koppijn te krijgen, toen ik de initialen "zocht" dus probeer ze op een of andere manier beter zichtbaar te maken maar verder wel mooi: 9,5/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Het idee is wel dope opzich maar als ik niet had geweten dat er PTC stond dan zou ik het niet geweten hebben.. Probeer er verder iets speciaals in te verwerken, dat hij egt opvalt en niet alleen maar uit rode bolletjes bestaat. Bewerkt: 10 mei 2008 door DaddyPimp Reageren
.Phobia Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 het is echt heel mooimaar moest ik jouw zijn zou ik achter dat de lichtjes je naam heeft gezet hem nog eens heelemaal tonen dat je ' P T C ' heelemaal ziet, niet? mvg Ik heb gedaan wat je zij. Dit is de outcome: jep nu is het veel beter ik vind het goed nu, lekker zichtbaar Reageren
Ophion Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Leuk idee, Misschien dat als de lichtjes omhoog gaan, dat ze ook aan blijven staan. Zodat je de naam goed kunt zien.. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Netjes! Echt heel mooi gedaan. Ik zou hem wel als Signature gebruiken. En heb je dit met Imageready gedaan? Ik ga ook even zoiets maken, is echt heel netjes gedaan Penny! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.