Mr Whoopee Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 ik ga geen nieuw topic aanmaken. maar hoe kan je daten met carmen ?? Simpelweg door naar een internetcafé te gaan in Liberty City (of in je Mansion in Algonquin), daar naar www.love-meet.net te surfen, op Female te klikken, en SoBoHoe te selecteren. Daar klik je op Date, en dan moet je wachten op een mailtje terug waarin ze je afwijst of ze wil afspreken. Even enkele tips voor het daten met Carmen Ortiz: Ga niet naar fast-food restaurants. Ga beter naar bars om iets te drinken, dit heeft ze namelijk graag. De auto's die ze graag heeft zijn de Sultan RS, Dukes, Stallion, FXT en de E109. De auto's die ze niet graag heeft zijn de Marbella, Dilettante, Minivan, Stratum en de Merit. De kleren die ze graag heeft zijn kleren van Modo (middelmatige stijl) en Perseus (hoge stijl). De kleren die ze niet graag heeft zijn hoeden, brillen en russische (middelmatige stijl) kleren. Ik vind Carmen maar een kreng eigenlijk, kom ik haar ophalen strak in het pak met de in mijn ogen oogstrelende Comet, zegt ze of ik alleen maar in die wagen rijdt of iets dergelijks ( ze is er niet zo van onder de indruk volgens mij) maar een Stallion is helemaal 't einde voor deze knotsgekke dame. De Comet die je eigenlijk nergens ziet rijden vind ze maar tegenvallen, maar van een veel voorkomende Stallion krijgt ze spontaan harde tepels ( bij wijze van spreken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.