Jump to content

AK-47 of M4?


gamerz1o1

Recommended Posts

Ik kan maar niet kiezen! de M4 is dan wel beter maar is wel duurder, de AK-47 schiet langer en heeft (vind ik) een beter geluid en vind ik zelf ook mooier. welke vind je dat ik moet nemen? ohja, als het nog van belang is ik zit op 42%.

Bewerkt: door gamerz1o1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan maar niet kiezen! de M4 is dan wel beter maar is wel duurder, de AK-47 schiet langer en heeft (vind ik) een beter geluid en vind ik zelf ook mooier. welke vind je dat ik moet nemen? ohja, als het nog van belang is ik zit op 42%.

omg :duh: hier ga je toch geen topic over maken

Link to comment
Delen op andere websites

Omg, geen van beide natuurlijk... :duh: Neem dan de RocketLancher :puh: Dat is tenminste een mooi geluid... :puh:

Als je toch moet kiezen zal ik voor de M4 gaan. Het gaat er niet om of het wapen een mooi geluid maakt, of dat een wapen er mooi uitziet. Het gaat natuurlijk om het wapen zelf.. En dan is de M4 weer beter..

P.s Hier ga je toch geen topic over maken...

Succes ^_^

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan maar niet kiezen! de M4 is dan wel beter maar is wel duurder, de AK-47 schiet langer en heeft (vind ik) een beter geluid en vind ik zelf ook mooier. welke vind je dat ik moet nemen? ohja, als het nog van belang is ik zit op 42%.

omg :duh: hier ga je toch geen topic over maken

als je dan met cod4 bent dan moet je een m4 met silecer nemen + extra kogels en overkill en nogwat maar de m4 is beter als je er een silicer op hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan maar niet kiezen! de M4 is dan wel beter maar is wel duurder, de AK-47 schiet langer en heeft (vind ik) een beter geluid en vind ik zelf ook mooier. welke vind je dat ik moet nemen? ohja, als het nog van belang is ik zit op 42%.

m4 is beter met gta ik zal hem nemen en voor de rocketlounser ofzo moet je eerst nog missies halen

p.s je gaat hier toch geen bericht over maken

Link to comment
Delen op andere websites

Nog ff een aanvulling op de Ak-47 de Ak-47 heeft mischien veel kracht maar de terugslag is hoog zodat richten moeilijk word.Het richtsysteem is verouderd en maakt het nog inaccurater.De loop heeft de neiging te wiebelen tijdens het schieten waardoor het no scheefer gaat schieten.En de kogels hebben na 300 meter al geen kracht meer en rond de 360 meter vallen ze uit de lucht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...