jardjee Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Hallo, Ik heb Gta Sa op mijn laptop geInstalleerd, loopt lekker en daar ligt dan ook mijn probleem dan niet. Nou vind ik het altij heel leuk om in een hydra(jumpjet) te vliegen. maar om daar in te vliegen moeten de '' uitlaten'' draaien, ( van 90 graden tot 180 graden). Op een gewoon toetsenbord zitten er rechts pijltjes waarmee je dat kan laten bewegen, maar bij een laptop zitten die er dus niet Weet iemand andere knoppen omdat voor elkaar te krijgen of een andere manier? Alvast bedankt iedereen! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Volgens mij is het zo dat je dan de pijltjes op je num-pad moet gebruiken, weet alleen niet 100% zeker of num-lock aan of uit moet staan. Anders moet je je controls anders instellen via het options menu. Succes. Bewerkt: 10 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
weaponmr Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Hallo,Ik heb Gta Sa op mijn laptop geInstalleerd, loopt lekker en daar ligt dan ook mijn probleem dan niet. Nou vind ik het altij heel leuk om in een hydra(jumpjet) te vliegen. maar om daar in te vliegen moeten de '' uitlaten'' draaien, ( van 90 graden tot 180 graden). Op een gewoon toetsenbord zitten er rechts pijltjes waarmee je dat kan laten bewegen, maar bij een laptop zitten die er dus niet Weet iemand andere knoppen omdat voor elkaar te krijgen of een andere manier? Alvast bedankt iedereen! Er zijn bepaalde apparaatjes die je makkelijk op je laptop kan aansluiten. Volgens mij zijn ze maar 10 euro ofsow. Hier is een plaatje van google van zo'n apparaat, je moet nog wel op de link klikken. http://www.chinatraderonline.com/Files/Key...22104056189.jpg Bewerkt: 10 mei 2008 door weaponmr Reageren
jardjee Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Hallo,Ik heb Gta Sa op mijn laptop geInstalleerd, loopt lekker en daar ligt dan ook mijn probleem dan niet. Nou vind ik het altij heel leuk om in een hydra(jumpjet) te vliegen. maar om daar in te vliegen moeten de '' uitlaten'' draaien, ( van 90 graden tot 180 graden). Op een gewoon toetsenbord zitten er rechts pijltjes waarmee je dat kan laten bewegen, maar bij een laptop zitten die er dus niet Weet iemand andere knoppen omdat voor elkaar te krijgen of een andere manier? Alvast bedankt iedereen! Er zijn bepaalde apparaatjes die je makkelijk op je laptop kan aansluiten. Volgens mij zijn ze maar 10 euro ofsow. Hier is een plaatje van google van zo'n apparaat, je moet nog wel op de link klikken. http://www.chinatraderonline.com/Files/Key...22104056189.jpg na nog ff wat hulp vragen van wat vrienden ben ik er uit gekomen: op het toetsenbord zitten de nummer die norm aal helemaal regts staan, alleen moet je dan fn indrukken. Bedankt voor jullie hulp! Reageren
boas Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Als je op een toetsenbord een toets niet hebt stelt SA een andere toets voor die functie in,ik had bijv. een muis zonder zonder scroll wieltje en toen kon ik in voertuigen met de rechter muisknop achterom kijken. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik moet op delete drukken om de uitlaten in de vliegmodus te doen en op end voor het omgekeerde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.