.Sharingan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik ben bezig met een Filmpje, maar ik heb alleen de titel, en de muziek al. Maar ik wil niet meteen na de titel bewegend beeld, maar eerst nog wat tekst. In een nieuw 'vlak' natuurlijk. Weet iemand hoe ik dat doe ? Heb niet zo'n ervaring met MM. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Klik hier op: Bewerkt: 10 mei 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Als je een titel voor je filmpje wilt, ga je naar 'Tools', dan kies je 'Titles and credits' Het volgende scherm verschijnt: Kies 'Add title at the beginning of the movie' Voer je tekst in, vink nog wat opties aan en sleep je titel op de tijdlijn naar het gewenste tijdstip. Dit bericht is gemaakt voor Windows Movie Maker 5.1 Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik heb geprobeerd jouw situatie een beetje na te schetsen op de tijdbalk (om dit weer te geven druk je op Ctrl+T), zoals je hieronder ziet (op de plaats van de blauwe streep wil jij dus je extra tekst plaatsen): Om nu tekst toe te voegen tussen je titel en je eerste bewegende beeld, ga je als volgt te werk: Zorg ervoor dat je de blauwe lijn op de tijdbalk ergens middenin de titel zet. Dit doe je door in de tijdbalk simpelweg boven de afbeelding van de titel te klikken. Klik op 'Titels of verantwoording maken'. Klik dan op 'Titel achter de geselecteerde clip in de tijdlijn toevoegen'. Typ je gewenste tekst in en kies ook het effect dat je wilt hebben. Druk dan op 'Gereed, titel aan de film toevoegen'. Als het goed is, heb je nu een stuk tekst in je film gezet: Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Bedankt, alle drie. Nu krijg ik mijn filmpje zeker af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.