Sjorszzz Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik heb net de missie Blood Brothers gedaan en heb mijn keuze gemaak wie ik vermoord en dat ook gedaan. Alleen wat en hoe moet je daarna doen? Moet je dan dat gebied evacueren of omsingelen? Sorry maar ik ben niet zo goed in engels Dus kan iemand mij verder vertellen wat ik precies moet doen? Oja ik heb al wikigta gekeken maar daar staat er niks over op En nu ik die gene heb vermoord is de missie nog niet klaar Reageren
Jack-IV Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Gewoon uit 't gebied weggaan, even wegrijden en de missie is geslaagd Reageren
Hackman Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Als je nog iets niet goed kunt vertalendan kun je altijd nog hier gaan kijken, daar wordt het soms een beetje raar vertaald alleen het moet te begrijpen zijn... Wat je bij de missie moet doen weet ik niet maar je kunt altijd nog in het menu in-game kijken naar de "brief" daar staan alle dingen zoals:"Choose your victim" Dat zijn de dingen die onder het beeld verschijnen... Dat moet je bij de vertaler invoeren en je weet wat je moet doen... Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.