ietsAnders0 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Ik heb net iets heel grappigs ontdekt. Er springen politie mannen van een gebouw af en ik zal ff vertellen waar het is en hoe je ze kan zien. Stap 1 : Ga hier naar toe Klik hier om de SnapMap te bekijken Stap 2 : Ga naar het dak (Onder die flat staat een schreeuwende man) Stap 3 : Krijg politie achter je aan Stap 4 : Wacht tot ze boven zijn en ga achter een muur staan waar ze je niet kunnen zien. Stap 5 : Pas op ze springen er links af , en zie ze naar beneden vallen Bewerkt: 10 mei 2008 door igi0n Reageren
lucasso Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 het is meer een bug volgensmij maar wel grappig Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik had iets van 3 sterren achter me aan en er lagen misschien wel 15 die naar beneden zijn gedondert xD Reageren
Nissan Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Bij een 5 sterren wanted level kwamen er FIB ventjes naar boven en die vielen eraf, weer heel wat kogels erbij Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ja als je kogels wil is het best wel handig Reageren
portu7112 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Heb laatstook is iets grappigs ondekt: Flippende Flikke ik had 3 sterren of zoiets en ik zwom onder de pier (hier)en de vlikke sprongen in het water om me te pakke en toen klommen ze teug op de pier en terug in het water enz. echt lol Reageren
Iscariah Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ja... De wouten zijn er niet slimmer op geworden in IV. Maar ze schieten wel wat vaker raak nu. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.