Jump to content

Random Character Jeff


DaRick1993

Recommended Posts

Ik heb de first encounter van Jeff al gedaan

Maar hij moet me nu bellen voor de volgende missie

Maar hij belt me maar niet

Wat moet ik nu doen

Alvast dan bedankt voor de info

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien nog niet alle missies gedaan die al op je radar zijn verschenen? Omdat momenteel nog niet die missie op WikiGTA is beschreven, en ik het ook niet weet (ben daar nog niet namelijk :puh:), raad ik je aan eens alle missies die op je radar staan te doen. Als er helemaal geen missies meer op de radar zijn, zou ik eens een tijdje gaan rondrijden/-lopen totdat er wordt gebeld. Het kan lang duren, het kan kort duren, maar heb geduld... ;)

Edit: Wat ook tijdens één van de missies in het begin werd uitgelegd, is dat je de personen ook zelf kan bellen. Hierdoor speel je missies eerder vrij ;)

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien nog niet alle missies gedaan die al op je radar zijn verschenen? Omdat momenteel nog niet die missie op WikiGTA is beschreven, en ik het ook niet weet (ben daar nog niet namelijk :puh:), raad ik je aan eens alle missies die op je radar staan te doen. Als er helemaal geen missies meer op de radar zijn, zou ik eens een tijdje gaan rondrijden/-lopen totdat er wordt gebeld. Het kan lang duren, het kan kort duren, maar heb geduld... ;)

Edit: Wat ook tijdens één van de missies in het begin werd uitgelegd, is dat je de personen ook zelf kan bellen. Hierdoor speel je missies eerder vrij ;)

Ik heb die Jeff al 5/6 keer gebeld

Maar ik zal meer missies gaan doen

Link to comment
Delen op andere websites

De missie's doen er niet toe, de 2e encounter duurt duur een bug langer dan bedoelt is. Echter kom je hem voor de 3e encounter dan sneller tegen :puh: Maar het is inderdaad verdraaid stom. Spoiler: Jeff gaat in de 3e encounter dood omdat je wijgert zijn nieuwe vrouw te doden, hij wordt overreden door 'n auto, pak al het geld dat ie loslaat :puh:[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Heb je misschien nog niet alle missies gedaan die al op je radar zijn verschenen? Omdat momenteel nog niet die missie op WikiGTA is beschreven, en ik het ook niet weet (ben daar nog niet namelijk :puh:), raad ik je aan eens alle missies die op je radar staan te doen. Als er helemaal geen missies meer op de radar zijn, zou ik eens een tijdje gaan rondrijden/-lopen totdat er wordt gebeld. Het kan lang duren, het kan kort duren, maar heb geduld... ;)

Edit: Wat ook tijdens één van de missies in het begin werd uitgelegd, is dat je de personen ook zelf kan bellen. Hierdoor speel je missies eerder vrij ;)

hetgene over bellen, dat gaat niet, want dan zegt hij: "This Tinkle cellphone is switched off"

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Het duurt echt lang voordat Jeff je belt. Mij belde hij pas toen ik de Storyline al af had. Hij is niet nodig voor de 100%, dus maak je daar in ieder geval maar geen zorgen om ;).

Uhhh...DIe missie is wel degelijk wel nodig voor 100%... Het duurt een tijdje voordat hij belt..Don't worry ik had hetzelfde ''probleem''.

Link to comment
Delen op andere websites

Het duurt echt lang voordat Jeff je belt. Mij belde hij pas toen ik de Storyline al af had. Hij is niet nodig voor de 100%, dus maak je daar in ieder geval maar geen zorgen om ;).

Uhhh...DIe missie is wel degelijk wel nodig voor 100%... Het duurt een tijdje voordat hij belt..Don't worry ik had hetzelfde ''probleem''.

De Random Character's behoren niet tot de benodigdheden voor de 100% ;) .

Je hebt er maar 10 van de 11-14 voltooid te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...