popmarter Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Wat een prachtig spel, speel het pas sinds een paar weken....*schaam*. Ik ben bezig de story-line uit te spelen en ik zit vast bij Freefall. Ik snap niet goed hoe hoog ik moet zitten en waar ik dat precies aan kan zien. Vooralsnog vlieg ik zo hoog mogelijk. Zodra het pijltje veranderd in een blokjes draai ik me om. En met een beetje mazzel zie ik dan het vliegtuig en de cirkel voor me. Vaak te ver weg, ik te laag of veel te hoog. Nou heb ik ook al geprobeerd om mijn vliegtuig alvast te draaien voor het andere vliegtuig komt, maar dat gaat ook niet.... ben vaak alweer aan land... Iemand tip? Of wil iemand het even voor me doen? (een savegame van een andere is toch minder leuk) GTASAsf1.b
Basssss Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Wat een prachtig spel, speel het pas sinds een paar weken....*schaam*. Ik ben bezig de story-line uit te spelen en ik zit vast bij Freefall. Ik snap niet goed hoe hoog ik moet zitten en waar ik dat precies aan kan zien. Vooralsnog vlieg ik zo hoog mogelijk. Zodra het pijltje veranderd in een blokjes draai ik me om. En met een beetje mazzel zie ik dan het vliegtuig en de cirkel voor me. Vaak te ver weg, ik te laag of veel te hoog. Nou heb ik ook al geprobeerd om mijn vliegtuig alvast te draaien voor het andere vliegtuig komt, maar dat gaat ook niet.... ben vaak alweer aan land... Iemand tip? Of wil iemand het even voor me doen? (een savegame van een andere is toch minder leuk) Ik doe hem wel. Gedaan: Bewerkt: 10 mei 2008 door Basssss
popmarter Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Wat een prachtig spel, speel het pas sinds een paar weken....*schaam*. Ik ben bezig de story-line uit te spelen en ik zit vast bij Freefall. Ik snap niet goed hoe hoog ik moet zitten en waar ik dat precies aan kan zien. Vooralsnog vlieg ik zo hoog mogelijk. Zodra het pijltje veranderd in een blokjes draai ik me om. En met een beetje mazzel zie ik dan het vliegtuig en de cirkel voor me. Vaak te ver weg, ik te laag of veel te hoog. Nou heb ik ook al geprobeerd om mijn vliegtuig alvast te draaien voor het andere vliegtuig komt, maar dat gaat ook niet.... ben vaak alweer aan land... Iemand tip? Of wil iemand het even voor me doen? (een savegame van een andere is toch minder leuk) Ik doe hem wel. Gedaan: DANK JE WEL BAS VOOR DE SUPERSNELLE HULP!!!! TOP!!!!
Markolie Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Savegame is goed, maar ik zeg t toch nog als andere het niet lukt op de Xbox 360 ofzo. Je moet gewoon op het begin, omhoog blijven gaan. dan vlieg je naar het blokje. Als het goed is, blijf je omhoog gaan. Als je al op het hoogst bent, blijf omhoog proberen te gaan, zodat je niet daalt. Als je dan recht op het blokje afvliegt, en je mist hem nog, kijk omlaag, je MOET hem dan zien... Dan kun je genoeg dalen en erdoor vliegen.
popmarter Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Wat een prachtig spel, speel het pas sinds een paar weken....*schaam*. Ik ben bezig de story-line uit te spelen en ik zit vast bij Freefall. Ik snap niet goed hoe hoog ik moet zitten en waar ik dat precies aan kan zien. Vooralsnog vlieg ik zo hoog mogelijk. Zodra het pijltje veranderd in een blokjes draai ik me om. En met een beetje mazzel zie ik dan het vliegtuig en de cirkel voor me. Vaak te ver weg, ik te laag of veel te hoog. Nou heb ik ook al geprobeerd om mijn vliegtuig alvast te draaien voor het andere vliegtuig komt, maar dat gaat ook niet.... ben vaak alweer aan land... Iemand tip? Of wil iemand het even voor me doen? (een savegame van een andere is toch minder leuk) Ik doe hem wel. Gedaan: DANK JE WEL BAS VOOR DE SUPERSNELLE HULP!!!! TOP!!!! ai, ik laad de savegame en het spel begint weer vooraan (intro bij airport). heeft dat met die versies te maken??
Markolie Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Wat een prachtig spel, speel het pas sinds een paar weken....*schaam*. Ik ben bezig de story-line uit te spelen en ik zit vast bij Freefall. Ik snap niet goed hoe hoog ik moet zitten en waar ik dat precies aan kan zien. Vooralsnog vlieg ik zo hoog mogelijk. Zodra het pijltje veranderd in een blokjes draai ik me om. En met een beetje mazzel zie ik dan het vliegtuig en de cirkel voor me. Vaak te ver weg, ik te laag of veel te hoog. Nou heb ik ook al geprobeerd om mijn vliegtuig alvast te draaien voor het andere vliegtuig komt, maar dat gaat ook niet.... ben vaak alweer aan land... Iemand tip? Of wil iemand het even voor me doen? (een savegame van een andere is toch minder leuk) Ik doe hem wel. Gedaan: DANK JE WEL BAS VOOR DE SUPERSNELLE HULP!!!! TOP!!!! ai, ik laad de savegame en het spel begint weer vooraan (intro bij airport). heeft dat met die versies te maken?? Zeker weten dat je hem hebt gelaad? En niet new game? En heb je m in 't goeie mapje? Bewerkt: 10 mei 2008 door Markolie
popmarter Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 ai, ik laad de savegame en het spel begint weer vooraan (intro bij airport). heeft dat met die versies te maken?? Zeker weten dat je hem hebt gelaad? En niet new game? En heb je m in 't goeie mapje? Jep, hij staat tweede in de savegames (map: C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files)
Markolie Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Misschien moet je dan toch proberen hem te doen. Probeer wat ik zei... gewoon hoog blijven vliegen, en dan omlaag kijken. Niet kijken of de rader Driehoek wordt, maar dat je er komt. P.S.: Waarom is hij verplaatst? 't is vraag om hulp EN savegame... kan je m niet laten staan...? Bewerkt: 10 mei 2008 door Markolie
popmarter Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Misschien moet je dan toch proberen hem te doen. Probeer wat ik zei... gewoon hoog blijven vliegen, en dan omlaag kijken. Niet kijken of de rader Driehoek wordt, maar dat je er komt.P.S.: Waarom is hij verplaatst? 't is vraag om hulp EN savegame... kan je m niet laten staan...? Ik heb het weer een paar keer geprobeerd, maar het lukt niet. Ik geef de voorkeur aan een savefile. Hoog vliegen, dan bedoel je dus W ingedrukt houden en steeds omhoog met de pijltjes? Anders dan bv alleen de W, dan stijgt het vliegtuig immers ook, maar minder scherp...
-Matthijs- Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 P.S.: Waarom is hij verplaatst? 't is vraag om hulp EN savegame... kan je m niet laten staan...? Ten eerste is het een savegame-aanvraag, daar hebben we een speciaal sub-forum voor en dus wordt het topic verplaatst. Tips en dergelijke (die jij dus geeft) zijn niet nodig, aangezien het topic enkel bedoelt is voor de uitvoering en behandeling van de aanvraag. Goed dat je tips geeft, maar dus niet de bedoeling en nodig en bij een savegame-aanvraag. -- Popmarter, ik heb de missie nog eens voor je gedaan, de savegame vind je in de bijlage. Voor de volgende keer het vriendelijke verzoek om dit lijstje te gebruiken bij het aanvragen van een savegame. Daarnaast kun je beter degene die je savegame heeft behandeld contacteren als er problemen optreden.
popmarter Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 P.S.: Waarom is hij verplaatst? 't is vraag om hulp EN savegame... kan je m niet laten staan...? Ten eerste is het een savegame-aanvraag, daar hebben we een speciaal sub-forum voor en dus wordt het topic verplaatst. Tips en dergelijke (die jij dus geeft) zijn niet nodig, aangezien het topic enkel bedoelt is voor de uitvoering en behandeling van de aanvraag. Goed dat je tips geeft, maar dus niet de bedoeling en nodig en bij een savegame-aanvraag. -- Popmarter, ik heb de missie nog eens voor je gedaan, de savegame vind je in de bijlage. Voor de volgende keer het vriendelijke verzoek om dit lijstje te gebruiken bij het aanvragen van een savegame. Daarnaast kun je beter degene die je savegame heeft behandeld contacteren als er problemen optreden. Heel erg bedank Matthijs!! Excuse, ik zal de regels iets beter lezen volgende keer.
Recommended Posts