Fiegel5 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik speelde net op een server, ik zat in gevecht met een van de admins. Hij mutte me voor 20 minuten en jailde me voor 40 minuten. Wat moet ik nu doen?
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik speelde net op een server, ik zat in gevecht met een van de admins. Hij mutte me voor 20 minuten en jailde me voor 40 minuten. Wat moet ik nu doen? Wat dacht je van 40 minuten wachten? ga even naar buiten, vliegtuigen proberen te raken met steentjes. Dan zijn die 40 minuten zó weer voorbij
Sandra Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Klaag hem aan bij de rechter en eis een schadevergoeding ofzo ....zoek een andere server en gedraag jezelf de volgende keer.
GekkieJ01 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik denk dat je hier niet zo gauw aan ons bij moet komen. We weten tevens niet eens wat er aan de hand was. Je kan naar een van de server hosters gaan en die klacht indienen of je in het vervolg gedragen.
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Om nog eventjes iets toe te voegen wat me net te binnen schoot. Ik heb ooit eens op een server een admin gezien die in de ronde aan het schieten was met een minigun. Hij zelf kon niet dood, want uiteraard was die minigun gecheat, evenals het fijt dat hij kon vliegen, en sneller was dan alle voertuigen die te verkrijgen zijn. Er waren ongeveer 40 leden online op die server, die allemaal op hem aan het schieten waren. Ik wil hiermee zeggen dat er dus ook servers zijn waar mensen zichzelf gewoon te goed en te leuk vinden. Vermijd deze gewoon. SAMP heeft meer dan genoeg servers waar het vaak wel leuk is
Juwayri Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 En hoe cheate hij dan? Deden de anderen gewoon leuk mee of vonden ze het niet leuk? Want ik vind heb op zich niet zo erg als mensen cheaten. Zolang niemand er maar last van heeft en hij er plezier in heeft.
Ymosky Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Cheaten is meestal erg flauw. hoewel cheaten opzich best leuk kan zijn, met andere spelers erbij liever niet. De mooiste herinnering die ik hieraan heb: als ik iemand zag vliegen met z'n auto /ban [id] typen Maar weer ff ontopic. Kan er geen andere reden zijn waarvoor hij je mute/jailde? Als je tijdens dat gevecht bijvoorbeeld hem volop aan het uitschelden was kan ik me voorstellen dat hij actie onderneemt. Is dat niet zo dan is het een watje (mijn mening), je kunt misschien actie tegen die persoon ondernemen als je naar de server-beheerder superadmins of dergelijke gaat. Als het de server-beheerder of superadmin zelf was.... zoek dan een fatsoenlijke server
Dutchy3010 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Tsja... Altijd vervelend om gebanned te worden van een server zonder dat je weet wat de reden is, of in ieder geval niet snapt waarom je gebanned bent. Maar daar kunnen we je op dit forum niet bij helpen, aangezien wij niet weten hoe we de admin moeten bereiken. Je schiet in feiten niets op met dit topic... Vandaar:
Recommended Posts