mrwhoopy Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 hallo allemaal, ik kan de auto die je in dat smsje met foto krijgt niet vinden, er staat als enigste aanwijzing dat je in boaro moet zoeken en dan iets met twicks ofzo wie o wie kan mij helpen met dit smsje? alvast bedankt Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Je bedoeld waarschijnlijk de Contender die te vinden is in BOABO. Ik zal even op een kaartje zetten waar je naar toe moet rijden en de auto moet stelen. Kijk hier. Neem deze auto dan die tussen 2 gebouwen staat. Je zal normaal geen wanted level krijgen, en er zal geen alarm af gaan. Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Je bedoeld waarschijnlijk de Contender die te vinden is in BOABO.Ik zal even op een kaartje zetten waar je naar toe moet rijden en de auto moet stelen. Kijk hier. Neem deze auto dan die tussen 2 gebouwen staat. Je zal normaal geen wanted level krijgen, en er zal geen alarm af gaan. bedankt voor je info heb het vandaag geprobeerd en met succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.