Klokkie89 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Hallo, Ik probeer me al een tijdje mijn PSN account te linken naar mijn Social Club account. Het lukt me alleen niet. Ik doe het volgende: 1. Ik log in op mijn SC account, 2. Ik ga naar Edit Profile, 3. Ik klik op Link Playstation Network ID, 4. Nu moet je je eerst inloggen op de site van Playstation (je krijgt dan deze pagina voor je: KLIK 5. Ik typ hier het email adres in waarin ik ingeschreven sta op mijn PS3 (dus waar ik mij mee aanmeld op mijn PS3) 6. Ik typ het wachtwoord in van mijn PS3 account. 7. En dan krijg ik iedere keer de melding dat het aanmeldings ID en wachtwoord onjuist zijn. Ik heb trouwens een andere emailadres in PSN dan in R* SC (ik weet niet of het daar aan ligt, maar ik heb ook een SC account aangemaakt waarin de emailadressen wel overeen komen, en toen deed hij het nog niet) Ook heb ik geprobeerd al mijn wachtwoord te veranderen van mijn PS3, zodat ik zeker wist dat ik dezelfde wachtwoorden heb, helpt ook niet dus.. Wie kan mij helpen hiermee want ik ben er nu al een hele poos mee bezig en ik wordt er een beetje moe van dat ie het iedere keer niet doet Reageren
darky Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Hallo,Ik probeer me al een tijdje mijn PSN account te linken naar mijn Social Club account. Het lukt me alleen niet. Ik doe het volgende: 1. Ik log in op mijn SC account, 2. Ik ga naar Edit Profile, 3. Ik klik op Link Playstation Network ID, 4. Nu moet je je eerst inloggen op de site van Playstation (je krijgt dan deze pagina voor je: KLIK 5. Ik typ hier het email adres in waarin ik ingeschreven sta op mijn PS3 (dus waar ik mij mee aanmeld op mijn PS3) 6. Ik typ het wachtwoord in van mijn PS3 account. 7. En dan krijg ik iedere keer de melding dat het aanmeldings ID en wachtwoord onjuist zijn. Ik heb trouwens een andere emailadres in PSN dan in R* SC (ik weet niet of het daar aan ligt, maar ik heb ook een SC account aangemaakt waarin de emailadressen wel overeen komen, en toen deed hij het nog niet) Ook heb ik geprobeerd al mijn wachtwoord te veranderen van mijn PS3, zodat ik zeker wist dat ik dezelfde wachtwoorden heb, helpt ook niet dus.. Wie kan mij helpen hiermee want ik ben er nu al een hele poos mee bezig en ik wordt er een beetje moe van dat ie het iedere keer niet doet hey ik heb het zelfde probleem ik had het net effe geprobeerd weet iemand de oplossing? Reageren
G3rtZ0r Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik kom al niet verder bij ''sending to server''. Dan zit ik op die site van rockastar social club, alles ingevuld en toen ''sending to server'' wat dus eeuwen duurt....doe ik iets fouts? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.