Jump to content

[Download] 100% savegame! (PS3)


Jack-IV

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • juri318i

    8

  • Jack-IV

    3

  • Little Jacob

    2

  • HA5H

    2

Ik heb hier nog geen topic over gevonden, maar alle PS3 bezitters die een 100% savegame willen.. Dit savegame is overigens gemaakt door duttie_god.

GTA_IV_100_PROCENT_PS3.zip

Woow!

Is deze 100% savegame dan ook inclusief alle side-missions?

Anders zou het geen 100 procent zijn he

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier nog geen topic over gevonden, maar alle PS3 bezitters die een 100% savegame willen.. Dit savegame is overigens gemaakt door duttie_god.

GTA_IV_100_PROCENT_PS3.zip

Woow!

Is deze 100% savegame dan ook inclusief alle side-missions?

Anders zou het geen 100 procent zijn he

Het zou ook kunnen dat hij alleen de storyline heeft gedaan en denkt ik heb de volle 100% gedaan !

Link to comment
Delen op andere websites

Hij werkt niet, zitten fouten in bij het uitpakken!!

Bij mij niet, hoor. Heb je wel een goede versie van Winrar? Verwijder hem en download hem op deze pagina opnieuw. Rechter muisknop op het bestand > Extract here/Extract Files. Bij mij doet hij het gewoon, hoor. ;) Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

het werkt gewoon niet!! Heb de nieuwste winrar maar er zitten onverwachte fouten op het einde!!

Het ligt aan jouw, dus probeer hem nog eens te downloaden..

Link to comment
Delen op andere websites

het werkt gewoon niet!! Heb de nieuwste winrar maar er zitten onverwachte fouten op het einde!!

Het ligt aan jouw, dus probeer hem nog eens te downloaden..

Heb het al 4x gedownload, zeg maar wat ik daarna allemaal moet doen. hij geeft elke x een geel driehoekje weer. het bestand is beschadigd of is onbekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Is die savegame dan ook zonder cheats en mods gehaald?

Mods kunnnen niet op een console, het is in ieder geval haast onmogelijk. En met cheats kan je geen 100% halen, ik weet dat niet helemaal zeker. Je kunt trouwens checken hoeveel procent je hebt bij de stats dus hij is zeker weten 100%!

Link to comment
Delen op andere websites

het werkt gewoon niet!! Heb de nieuwste winrar maar er zitten onverwachte fouten op het einde!!

Het ligt aan jouw, dus probeer hem nog eens te downloaden..

Hij doet het wel gewoon kijk! - Screen Shot -

Mikeve :dans:

Kom je kijken hier he, zelfs met winzip pro werkt het niet. bestanden zijn beschadigd!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...