Rubencotjeee Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Mag ik een sig? Maak tniet uit welk onderwerp. Bedankt Reageren
Arthis Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Als je even de Graphics aanvraag regels door zou lezen kom je erachter dat je een lijstje moet invullen, namelijk deze: [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Dus vul dat lijstje in en dan zal ik of iemand anders je aanvraag behandelen Reageren
Rubencotjeee Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Type: Sig Stijl: Mooi Grootte: Normaal(weet het niet) Afbeelding: Geen Tekst: Mijn naam Rand: Ja, 5 XP Kleuren: Gewoon Render (optioneel): JA Extra (optioneel): Nee Reageren
Kloep Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Ehm, ik snap je aanvraag niet helemaal. Wel een render maar geen afbeelding gegeven? Waar wil je dan precies een render van? En kleuren: gewoon?? Wat is precies gewoon? En de rand: 5 xp? Je bedoelt wss 5px, maar dat is wel wat groot vind ik. Bewerkt: 12 mei 2008 door Kloep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.