.Sharingan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Type: Sign Stijl: Vector achtig iets ofzo Grootte: Maakt niet uit Afbeelding: Zie onderaan de post. Tekst: .Whoopdidoo. Rand: Zie maar of je die erbij maakt. Kleuren: Kleuren van de afbeelding Aub Render (optioneel): n,v,t Extra (optioneel): Kan een beetje slechte kwaliteit foto zijn, (en erg klein) probeer er alsjeblieft wat mee Bewerkt: 10 mei 2008 door .Whoopdidoo. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Mag ik vragen wat je bedoeld met Vector ? :$ Ja ik ben dom ja... Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik kan het niet echt snel uitleggen, check de 'Lesje GFX' van een aantal weken geleden waarin dat uitgelegd word. Ik denk alleen niet dat vector met zo'n foto kan, als er al zo'n schijt filter overheen zit Reageren
2fast{0} Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik kan het niet echt snel uitleggen, check de 'Lesje GFX' van een aantal weken geleden waarin dat uitgelegd word. Ik denk alleen niet dat vector met zo'n foto kan, als er al zo'n schijt filter overheen zit Lijkt me inderdaad haast onmogelijk. Maar als je een iets minder kleurbevattende foto plaatst wil ik het best proberen .Whoopdidoo. ! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Of laat dat vector ook maar Kan je gewoon iets met die foto fixen ? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Of laat dat vector ook maar Kan je gewoon iets met die foto fixen ? Ik probeer wel wat maar dat word waarschijnlijk vanavond of morgen aangezien ik nu weg moet. (werken) Reageren
2fast{0} Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ik weet niet of Whoopdidoo zijn signature nog wilt, maar mijn PC is kapot en ik beschik dus niet meer over PS, helaas! Mvg, 2fast{0} Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.