Jump to content

Jou manier van te werk gaan in multi.


Doever

Jou tactiek!  

52 leden hebben gestemd

  1. 1. Jou favorieten manier om iemand te killen!

    • Sniperen
      5
    • Vol pompen met kogels
      21
    • achterin auto vanuit het raampje
      1
    • plat rijden
      7
    • Helicopter
      2
    • handwerk/meswerk
      2
    • granaat/rocket launcher
      10
    • in brand steken
      1
    • iets anders namelijk:..(reactie)
      1


Recommended Posts

ik ben benieuwd hoe jullie te werk gaan in multiplayen!.

vergeef me als ik een manier ben vergeten.

mijn favorieten zijn toch wel iemand met een machine geweer neerknallen achter een pilaar of met een rocketlauncher te werk gaan :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt er eigenlijk maar net aan wat ik onderweg heb opgepakt. Vaak zal het toch een SMG of een AR zijn waarmee ik mensen koud maak. Maar heb ik toevallig een Rocket Launcher opgepakt zal ik ook niet twijfelen om deze te gebruiken tegen een groepje tegenstanders of een vijandelijk voertuig. Toch ben ik niet iemand die als een kip zonder kop het hele slagveld met een zo'n RPG-7 ligt rond te zeulen er tracht iedereen mee op te blazen. Dan verkies ik een SMG of een AR er toch boven. Verder doe ik ook veel drive by's wanneer ik in een voertuig zit, maar je zult me niet veel bij iemand anders in een voertuig zien zitten. Mes gebruik ik zelden, netzoals de Annihilator. Sniper doe ik ook niet veel, en als ik het doe is het een Hit 'n Run actie. Verder vind ik het in GTA Race wel lolz om gasten achter je met granaten het leven zuur te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij ligt het aan een paar dingen,

Welk speltype het is, waar ik ben en welke wapens ik heb, maar ik gebruik wel altijd de cover mogelijkheden. Bijvoorbeeld als ik iets moet doen waar veel mensen zijn snipe ik er eerst een paar neer en daarna kom ik met cover steeds dichterbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...