Jump to content

mijn 2e, 1e die ik hier laat zien

Recommended Posts

Geplaatst:
addicted2sig.jpg

speciaal voor addicted2

ziet er simpel uit, maar heb er wel bijna 4 uur over gedaan

ziet er inderdaad simpel uit. 2 dingen uitknippen heb je in een kwartier/halfuur wel gedaan. en vooral met deze afbeeldingen, want ik ken ze en die staan op de sa loadscreens. en die zijn wel makkelijk uit te knippen. Ook die tekst erbij is niet zo moeilijk, je klikt op het icoon en je tikt wat en zet er wat dingen omheen. maximaal 3 kwartier moet je hier over doen. En die linker is niet eens netjes uitgeknipt want hij mist wat lijf.

mvg,

bb

Oja, die rechter is in verhouding veel kleiner dan de linker en is nogal pixelachtig. misschien omdat je wat hebt lopen sjoemelen met de grootte ervan. maar let daar wel op!

Geplaatst:
addicted2sig.jpg

speciaal voor addicted2

ziet er simpel uit, maar heb er wel bijna 4 uur over gedaan

ziet er inderdaad simpel uit. 2 dingen uitknippen heb je in een kwartier/halfuur wel gedaan. en vooral met deze afbeeldingen, want ik ken ze en die staan op de sa loadscreens. en die zijn wel makkelijk uit te knippen. Ook die tekst erbij is niet zo moeilijk, je klikt op het icoon en je tikt wat en zet er wat dingen omheen. maximaal 3 kwartier moet je hier over doen. En die linker is niet eens netjes uitgeknipt want hij mist wat lijf.

mvg,

bb

Oja, die rechter is in verhouding veel kleiner dan de linker en is nogal pixelachtig. misschien omdat je wat hebt lopen sjoemelen met de grootte ervan. maar let daar wel op!

heb ook net een nieuw programma, dus t is ff wennen

en zoals je miss al hebt gezien, komen deze afbeeldingen idd van loadscreens(waar de linker persoon NIET helemaal opstaat, en ik heb het linker deel weggelaten in opdracht van Addicted2.

maar hij is er tevreden mee, dus is het goed...

Geplaatst:

Niet slecht voor je 2e ooit.. Maar probeer iets meer in de achtergrond te verwerken want nu issie nog een beetje kaal.. Bijv. een paar vette brushes of gewoon een GTA Achtergrond van Google ofzo. Succes verder!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...