Jump to content

stunt jumps

stunts compleet  

36 leden hebben gestemd

1. 1. heb jij de stunt jumps al compleet

• helemaal klaar
      3
    • ben er mee bezig
      10
    • nee nog niet
      20
    • anders.......
      3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey, ik wil de stunt jumps kompleet ,maken voor de 100% dus ik heb wa vragen... :D

nou als 1st:is het persee nodig om een nrg te gebruiken of kan een pcj ook??

2nd: als het zo zou zijn dat ik een nrg zou moeten gebruiken, waar vind ik die dan??

verder nog tips???

^_^^_^

laterzz

>>> Door Summerbase: Verplaatst naar Missiehulp<<<

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:
Unique bedoel je ?

Dit kan met elke auto , motor.

En als tip gewoon goed opletten ^_^

kan da ook al met auto :schater: , da lukt toch nie over sommige kleine of wel dan

ogja unique is ook goed.. hoe je het wil noemen

Geplaatst:
Unique bedoel je ?

Dit kan met elke auto , motor.

En als tip gewoon goed opletten ^_^

kan da ook al met auto :schater: , da lukt toch nie over sommige kleine of wel dan

ogja unique is ook goed.. hoe je het wil noemen

Ik weet een paar moters te vinden

NRG 900 staat op het vliegveld, krijgt wel 4 sterren politie

Ik had er wel een paar bij de stripclub gezien, maar ik weet niet als ze altijd terugkomen

En er rijden er soms wel in Alderney rond, Dukes/Bohan/Broker wat minder

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...=835,307|609,95

Geplaatst:

over sommige uniqe stunt jumps moet je echt over een snelle wagen/motor beschikken

op de snapmap zie link. staat "westdyke auto's" aangegeven. dat is een motor garage.

kan je gewoon een nrg900 jatten staan er stuk of 10 in de showroom.

Als ze niet open zijn gewoon glas kapot maken, en anders gewoon door de deur en opstappen en weg rijden.

Je krijgt dan wel 1star wanted level. maar dat boeit niet zoveel toch?

succes

Klik voor de snapmap!

Geplaatst:
over sommige uniqe stunt jumps moet je echt over een snelle wagen/motor beschikken

op de snapmap zie link. staat "westdyke auto's" aangegeven. dat is een motor garage.

kan je gewoon een nrg900 jatten staan er stuk of 10 in de showroom.

Als ze niet open zijn gewoon glas kapot maken, en anders gewoon door de deur en opstappen en weg rijden.

Je krijgt dan wel 1star wanted level. maar dat boeit niet zoveel toch?

succes

Klik voor de snapmap!

daar kwam ik vanochtend achter dat ze nie allemaal te doen zijn met een zombie XD

zoals eentje in bohan dat je over het water moet springen bij die olietankaanhangers

Geplaatst:
daar kwam ik vanochtend achter dat ze nie allemaal te doen zijn met een zombie XD

zoals eentje in bohan dat je over het water moet springen bij die olietankaanhangers

Zombie? :?

Geplaatst:

ach de meeste lukte daarmee gwn, maar die long jumps nie dus

Geplaatst: (bewerkt)

Er zit ook een motorzaak in het noorden van Alderney (geen crossbrommers en freeways maar wel die andere). Daar staan stuk of 10 motors in. Zal nog ff de exacte plaats zoeken. Ow ja, als je daar weg rijd zit er ook een mooie unique jump waar je over de hele snelweg heengaat.

Het is in Westdyke op de kruising van Tenmille st. en Cariboo ave. (en anders daar vlak bij, de zaak valt wel op van de buitenkant is volledig van glas en je kan de motors daar doorheen zien.

Bewerkt: door oldschool
Geplaatst:
Er zit ook een motorzaak in het noorden van Alderney (geen crossbrommers en freeways maar wel die andere). Daar staan stuk of 10 motors in. Zal nog ff de exacte plaats zoeken. Ow ja, als je daar weg rijd zit er ook een mooie unique jump waar je over de hele snelweg heengaat.

Het is in Westdyke op de kruising van Tenmille st. en Cariboo ave. (en anders daar vlak bij, de zaak valt wel op van de buitenkant is volledig van glas en je kan de motors daar doorheen zien.

Lees mijn vorige reply eens ^_^ 5 posts boven deze...

Geplaatst:

Ik werk eerst de volledig storylyne af en dan ga ik op duivenjacht.

Eénmaal alle duiven in de kookpot, ga ik de stunts doen.

Geplaatst:

Dan maar de Futo GT zoeken he? ;)

Geplaatst:

nog nooit gezien waar staat die??

Geplaatst:

ik ben er bijna doorheen maar ik zit er nog met eentje

>>>klik<<<

ik kan hem nie egt vinden tenminste die daar zit bij die 4 sterren of zit ik nou verkeerd,

kan iemand die die gedaan heeft uitleggen hoe die er precies uit ziet.

en of ik wel goed zit??

Geplaatst:

nog nooit gezien waar staat die??

Je komt hem vooral in Bohan tegen, als je in een gewone Futo rondrijdt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...