Jump to content
Geplaatst:
comment_980795

bdclan1xm7.jpg

Wij van BeaT DowN zijn al redelijk bekend op het forum, we zijn al een grote Corporation op het forum en hebben ook speciaal voor onze eigen leden een BeaT DowN clan opgericht dat alleen voor leden was, maar om het gezellig te maken willen buiten onze gang ook andere mensen de aandacht trekken om gezellig mee te spelen met al onze BeaT DowN leden. Je krijg van ons 1 signature die je hier op het forum mag dragen en er zullen wekelijks leuke activiteiten georganiseerd worden.

We hebben ook onze blog waar je evenementen gezellig op een rijtje terug vind. Omdat de blog nog niet in mijn handen is zal het nog erg onduidelijk zijn de komende dagen. Dus wil je gezellig in een clan zitten en vind je het ook leuk om een keer een paar potjes te spelen? Meld je dan aan!

Al onze evenementen en online dagen worden georganiseerd door gang leden van BeaT Down en die zijn te zien in onze eigen blog die Hier? te vinden is!

Om je te kunnen aan te melden moet je het volgende lijstje invullen:

[b]Forum naam:[/b]
[b]Online naam:[/b]
[b]GTA IV Multiplayer lvl:[/b]
[b]Console:[/b]

Leden:

PS3 Leden:

Nummer Forum naam Gamer-Tag GTA IV lvl
1. 2fast{0} walibi1 Onbekend
2. Visser23 Pipovisser Onbekend
3. Doever Doever Onbekend
4. The_Black_Cat Mafiaface Onbekend
5. Ardtieboy ArDjEuH Onbekend
6. Graige evil_graigje Onbekend
7. Ginobb Ghettokid/BoeveG Onbekend
8. Stace_ Stace_ Onbekend
9. pipoSjappie - Onbekend
10. Elchillum elchillum Onbekend
11. THE_HYBRID hybrid-leader Onbekend
12. Distefano discobarleuven Onbekend
13. Henrix henrixz Onbekend
14. Kzaf Kzaf Onbekend
15. Destilios - Onbekend
16. Thug - Onbekend
17. Powerpats - Onbekend
18. Ken9 - Onbekend
19. hackman - Onbekend
20. Js007 - Onbekend
21. GTAGijsso - Onbekend
22. Maikel jonson maikel0230 Onbekend
23. Pilot - Onbekend
24. djrodney djTheHague Onbekend
25. Adren4Line - Onbekend
26. Fuffie Robbybloks Onbekend

Xbox360 Leden:

Nummer Forum naam Gamer-Tag GTA IV lvl
27. Venzio Venzio Onbekend
28. Suburban Dutch Beatz Onbekend
29. ChristiaanGTA Sjaak3 Onbekend
30. Cheesy2008 Cheesy2008 Onbekend
31. eFFeCt.NL eFFect NL Onbekend
32. jeton Flamurtje Onbekend
33. StunningSalsa Stunningsalsa Onbekend
34. Frikture Frikture Onbekend
35. thagtaking s a e r a Onbekend
36. GoldenBoy1987 Golden Boy1987 Onbekend
37. TC Damaja TC Damaja Onbekend
38. Booze T Booze T Level: 7
39. GTAFreak007 GTAFreak007 Onbekend
40. j1mz j1mz Level: 4

Clan Signature

gtaivclansu2.jpg

[img=http://img292.imageshack.us/img292/1497/gtaivclansu2.jpg]

Meld je aan en voor vragen kun je altijd een PM sturen naar ..::GhostRider::.. of 2fast{0}!

Mvg, Crew - BeaT DowN

Bewerkt: door 2fast{0}

• Reacties 59
  • Bezichtigingen 7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1013174
Jeton, jij maakt hier niet de regels, laat dat maar aan ons over.

Ik zal even met jullie 3 overleggen, want we hebben net nieuwe eisen gestelt, omdat we zoveel leden hebben. Of je erbij mag, hoor je snel!

Krijg ik nog iets te horen? We zijn al bijna een week verder. Niet dat het haast heeft, ben alleen benieuwd.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1013425
Jeton, jij maakt hier niet de regels, laat dat maar aan ons over.

Ik zal even met jullie 3 overleggen, want we hebben net nieuwe eisen gestelt, omdat we zoveel leden hebben. Of je erbij mag, hoor je snel!

Krijg ik nog iets te horen? We zijn al bijna een week verder. Niet dat het haast heeft, ben alleen benieuwd.

Alle 4 worden jullie nu geaccepteerd! :)

We zijn nu druk bezig met een grote verbouwing, na Het Spamfestijn van de gang BeaT DowN zal deze als het goed is in actie gaan, daarom gebeurt er even niks aan de clan, sorry daarvoor! :)

Bewerkt: door 2fast{0}

Geplaatst:
comment_1014335

Clanleden,

Ik vroeg me af of jullie interesse hebben in het Clan Tournement dat FTO D-1 organiseert. Het wordt een competitiegericht tournooi, met uiteindelijk één winnaar.

Hij wordt ergens in het begin van de grote vakantie gehouden. Mijn vraag aan jullie is; Durven jullie het aan hier aan mee te doen? En je naam als Clan waar te maken?

Meld je dan snel aan in ons Recrutementtopic van het GTAIV-MP Clan Tournement.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1018124

We zijn nu even tijdelijk offline, we willen onze leden vragen om even geduld de hebben. Binnenkort zullen ik en Visser23 met onze nieuwe regels komen en daarbij ook een aantal leden zullen moeten verwijderen.

Over het aanbod van Groot-Duimpje zullen we even overleggen en daar zal hij ook persoonlijk een PM van ontvangen!

Mvg, 2fast{0}

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1020512

We hebben nu de hele selectie leden ge update, daarnaast hebben we Jacky-2007 met zijn vriend. die nu alles organiseren aan de Xbox360 kant. We hebben 1 regel erbij gezet en dat is "Dat je af en toe online komt!"

We zoeken hiernaast nog naar iemand die wat leuke dingen avondjes organiseert voor de PS3 kant, ben je beschikbaar, meld je dan aan en houd de clan gezellig! :) We hebben ook alle leden eruit gehaald die verbannen zijn van GTAForum en hebben alles ge update. Zie je je clan naam of je eigen forum naam nergens staan meld het dan, dan zullen we jou er ook tussen zetten! :)

Ik hoop dat het nu weer wat gezelliger word!

Mvg, 2fast{0}

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1021385
Ik sta in het PS3 gedeelte, maar ben van de Xbox 360 kant ;)

Als je even gelijk het lijstje in het begin invult zal ik je in de Xbox360 lijst invullen! :)

Geplaatst:
comment_1021696
Ik sta in het PS3 gedeelte, maar ben van de Xbox 360 kant ;)

Als je even gelijk het lijstje in het begin invult zal ik je in de Xbox360 lijst invullen! :)

Gamertag: Booze T

Rank: 7

Geplaatst:
comment_1025993

Hallo BDgang

Ik zou graag joinen en gezellig met jullie meespelen ;)

Forum naam: MeneerJoost

Online naam: MeneerJoost (PN-naam)

GTA IV Multiplayer naam: Heb ik nog niet, zal binnenkort eens online gaan met IV (Waarschijnlijk zal m'n naam ook MeneerJoost worden :schater: )

Console: PS3

Ik hoor het wel ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1040662

Bij deze willen Visser23 en ik de clan opheffen. We hebben gewoonweg geen tijd meer voor de clan, we verzoeken de leden graag naar een andere clan te zoeken! :) Dor tijdgebrek van beide leiders en de leden die ook niks deden vonden wij het ook wel tijd om er helemaal mee te stoppen! :)

Mvg, 2fast{0} & Visser23

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.