Think Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Een trukje om Gemakkelijk "one man army" achievement behalen dat ik heb gevonden.: ( 5 minuten overleven met 6 sterren ) Neem een motor en ga naar de metro en ga op de sporen. Rijd nu via de sporen naar een eiland dat je nog niet hebt vrijgespeeld. Eenmaal je een grens hebt overgereden, krijg je automatisch zes sterren. Blijf nu rijden zo snel je kunt, want onderweg kom je SWAT tegen op de sporen, tot de sporen ondergronds gaan en blijf hieronder 5 minuten wachten. Je zal zien dat hier geen kat komt ! Zo heb ik mijn achievement gekregen. Hopelijk heeft iemand hier wat hulp aan. De achievement is 40 GP waardt. Reageren
lucasso Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) bedankt heel erg handig update: maar wat nog makkelijker is is om een heli te pakken bv die van liberty tours en dan even op het derde eiland te komen en dan gewoon rond vliegen echt heel makkelijk Bewerkt: 10 mei 2008 door lucasso Reageren
Nissan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik was naar Francis International Airport gegaan, annilihiator gehaald en wat rond gevlogen met Dwayne's homie's Reageren
joppie Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) one man army? is dat een missie of kan je dan een 'gang' maken zodat je met ze 2e bent... Of kan je d'r niets mee Bewerkt: 10 mei 2008 door joppie Reageren
Think Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 one man army? is dat een missie of kan je dan een 'gang' maken zodat je met ze 2e bent...Of kan je d'r niets mee Nee, t'is een achievement (Xbox 360). Je verdient 40 punten als je minuten overleeft met 6 sterren. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik heb hem ook al gehaald, maar dan niet over de metro, gewoon met m'n auto'tje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.