Jump to content

Gemakkelijk "one man army" achievement behalen

Recommended Posts

Geplaatst:

Een trukje om Gemakkelijk "one man army" achievement behalen dat ik heb gevonden.: ( 5 minuten overleven met 6 sterren )

Neem een motor en ga naar de metro en ga op de sporen. Rijd nu via de sporen naar een eiland dat je nog niet hebt vrijgespeeld. Eenmaal je een grens hebt overgereden, krijg je automatisch zes sterren. Blijf nu rijden zo snel je kunt, want onderweg kom je SWAT tegen op de sporen, tot de sporen ondergronds gaan en blijf hieronder 5 minuten wachten. Je zal zien dat hier geen kat komt ! Zo heb ik mijn achievement gekregen.

Hopelijk heeft iemand hier wat hulp aan. De achievement is 40 GP waardt.

Geplaatst: (bewerkt)

bedankt heel erg handig _O_:Y:cya:

update: maar wat nog makkelijker is is om een heli te pakken bv die van liberty tours en dan even op het derde eiland te komen en dan gewoon rond vliegen echt heel makkelijk :Y

Bewerkt: door lucasso
Geplaatst: (bewerkt)

one man army? is dat een missie of kan je dan een 'gang' maken zodat je met ze 2e bent...

Of kan je d'r niets mee

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:
one man army? is dat een missie of kan je dan een 'gang' maken zodat je met ze 2e bent...

Of kan je d'r niets mee

Nee, t'is een achievement (Xbox 360). Je verdient 40 punten als je minuten overleeft met 6 sterren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...