joshoon Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Hey, Ik heb sinds een tijdje een LG KU990 Viewty. En ik vroeg me in het begin al af... maar nu weer... Kan ik ook me camera streamen op het internet. Ik heb onbeperkt internet op, en ik zou dus wel willen dat andere mensen die op de computer zitten via mediaplayer ofsow (Als niet met WMP kan ander software of flash) kunnen meekijken. Weet iemand hier iets voor? Alvast bedankt! Greetz, Joshoon Reageren
DJRobin Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Heb je er een CD bij gekregen? Dan staat waarschijnlijk daar de software op. Reageren
joshoon Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Heb je er een CD bij gekregen? Dan staat waarschijnlijk daar de software op. Dr zit nooit een softwaree bij dat je je cam van je mobiel kunt uitzenden over het internet Reageren
DJRobin Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Misschien even googlen Bewerkt: 11 mei 2008 door DJRobin Reageren
joshoon Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Misschien even googlen Als je nou even een exacte link geeft zou handig zijn. Ben zelf ook al een uurtje gisteren wezen zoeken... en het enige wat ik kan vinden is qik.com En informatie over het VIDEO streamen... dat is dus video's bekijken op je mobiel, Reageren
DJRobin Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik heb geen goede link gevonden. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Er is voor dit jaar aangekondigd dat YouTube een nieuwe feature om live video te streamen krijgt. Misschien dat je daar wat aan hebt wanneer het er is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.