Gangsta Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Voor €600 heb je een Dell Vostro 400 met o.a.: Quadcore 6600Q 2,40 Ghz processor nVidia Geforce 8800 GT 512 MB 3 GB geheugen (kan ook 4, +€80,-) 22'inch monitor! Muis, toetsenbord 750 GB HDD Dit is BTW tijdelijk (150 euro korting tot 27 mei..). http://configure2.euro.dell.com/dellstore/...54012&s=bsd Die van Azer die je hebt samengesteld vind ik super goed... Maar als je toch wat minder wilt uitgeven en nog steeds goed wilt gaan gamen.. Bewerkt: 24 mei 2008 door Gangsta Reageren
Woetsha Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Het is al een tijdje geleden maar ik had nog wat anders te doen. Ik heb nu een PC in elkaar gezet bij alternate. 1.058 € Klik hier Wat ik graag ook wou weten is of dat die voeding wel voldoende is? Als het goed is ga ik hem deze maand nog bestellen (gratis assemblage!). Bewerkt: 22 juni 2008 door Woetsha Reageren
PBroot Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Het is al een tijdje geleden maar ik had nog wat anders te doen. Ik heb nu een PC in elkaar gezet bij alternate.1.058 € Wat ik graag ook wou weten is of dat die voeding wel voldoende is? Als het goed is ga ik hem deze maand nog bestellen (gratis assemblage!). als ik jou was zou ik een Core 2 E8X00 nemen, de E6850 is nu al een tijdje oud, en de E8X00 is op alle vlakken beter. ik zou ook nog eventjes wachten op de nieuwe kaarten van ATi en nvidia de 8800GTX is intussen ook al oud geworden. Aangezien je maar 1 vidiokaart neemt zou ik voor een moederbord met een Intel chipset kiezen, en geen nvidia. een moederbord met Intel chipset in het algemeen iets goedkoper en biedt gelijkwaardige prestaties. zolang je het bij 1 videokaart houdt zal die voeding het wel uithouden Reageren
Woetsha Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 als ik jou was zou ik een Core 2 E8X00 nemen, de E6850 is nu al een tijdje oud, en de E8X00 is op alle vlakken beter.ik zou ook nog eventjes wachten op de nieuwe kaarten van ATi en nvidia de 8800GTX is intussen ook al oud geworden. Aangezien je maar 1 vidiokaart neemt zou ik voor een moederbord met een Intel chipset kiezen, en geen nvidia. een moederbord met Intel chipset in het algemeen iets goedkoper en biedt gelijkwaardige prestaties. zolang je het bij 1 videokaart houdt zal die voeding het wel uithouden Intel® Core™ 2 Duo E8400? En ook heb ik plaats van 8800 GTX, 9800 GTX genomen. Voeding van 600W genomen voor de zekerheid, hier. Wat is eigenlijk beter VGA of DVI? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.